Gå til innhold

Tannlege besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Har fått time hos tannlegen til fredag å så lurer jeg på om man kan ta bilde av tennene og sånn når man er gravid? Eller om det er noe man bør unngå?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det bør man unngå, og om det må tas bilde må man iallefal dekkes til med spesial"dekke".

Skrevet

Jeg var til tannlegen samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde mistet en bit av tanna, så visste det ville bli borring. Sa ifra til tannlegen, så fikk ikke ta røntgen + at de ikke vil sette bedøvelse i 1. og 3. trimester (2. trimester går visstnok bra?!?!)

Skrevet

Da jeg møtte opp til tannlegetimen min fortalte tannlegen at jeg var gravid og da fikk jeg ny time i 2 trimester. Fikk beskjed om at de ikke gjorde noen form for undersøkelse av gravide i 1 og 3 trimester :-)

Skrevet

Da jeg møtte opp til tannlegetimen min fortalte jeg tannlegen at jeg var gravid, og da fikk jeg ny time i 2 trimester. Fikk beskjed om at de ikke gjorde noen form for undersøkelse av gravide i 1 og 3 trimester :-)

Skrevet

Åja.. kansje jeg også får ny time i morra da.. Håper det ! alt for å slippe tannlegen.. har så fryktelig tannlege skrekk.. hehe :P

Skrevet

Jeg hadde nettopp funnet det ut, og jeg skulle ta kontakt igjen etter jeg hadde født. Han sjekket tennene, men ingen rtg, og ingen borring.

Skrevet

Fikk beskjed om det samme som deg når jeg var hos tannlegen i dag.. (jippii.. hehe)

Hun pirket litt i tennene, men kunne ikke gjøre mer før etter jeg hadde født ;)

Skrevet

Betaler dere hos tannelegen når dere er gravide? Flere som påstår dette er gratis nå.. kan ikke skjønne det..

Skrevet

Ja, jeg måtte betale så gratis er det ikke selvom man er gravid:(

Dyrt å gå til tannlegen ja:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...