mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Hmmm....første dag i siste mens var 20.mai. Dvs at jeg er 7+0 i dag, med termin ca 24 februar, men fastlegen min kom frem til at jeg da hadde termin 7. mars, og at jeg er 7+0 i dag...åssen i hule heite regner legene termin da??? Det skal sies at han regnet veldig rart i mitt forrige sv.skap også...
MissMe*med*lillegutt Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jøss.. det var en rar regning av legen din synes jeg.. Hvis du skulle hatt termin 7.mars hadde du jo ikke vært lenger enn 5+5 i følge terminkalkulatoren til babyverden.. :S Så den terminen du sier på 24.februar stemmer jo mye bedre synes jeg.. så jeg hadde gått utifra den foreløpig hvertfall
MissMe*med*lillegutt Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Jøss.. det var en rar regning av legen din synes jeg.. Hvis du skulle hatt termin 7.mars hadde du jo ikke vært lenger enn 5+5 i følge terminkalkulatoren til babyverden.. :S Så den terminen du sier på 24.februar stemmer jo mye bedre synes jeg.. så jeg hadde gått utifra den foreløpig hvertfall
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 Jepp, ikke skjønner jeg, er jo den terminen jeg får opp med bam, babyverden og i den sv.skap boka.... Nei han legen er noe for seg selv.... han regnet helt rart forrige gang og husker jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå