Gå til innhold

dere som har blitt satt i gang flere ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk det fortere 2 gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, 30 timer 1. gang, 5. timer andre gang. Fra første rie altså.

Skrevet

hjelp,pc klikka, hadde ikke lagra en gang en gang jeg, men skreiv videre..

Sorry..

Hu dama på sykehus påstod det, men skjønner ikke det..

For denne gangen vil jeg jo evt bli satt i gang før termin (og da ike moden) mens sist gang var jeg langt over termin og litt moden, må jo gå fortere da...?

Skrevet

Mye mulig det vil spille inn. Hos meg var det motsatt av deg, ble satt igang 12 dager før termin med nr 1, 5 dager over med nr 2. Var umoden med nr 1, 3-4 cm åpning med nr 2. Vil tro modenhet spiller inn, og de sier jo at det går fortere å presse ut nr 2 (og 3 og 4 osv), fordi det har vært noen der før å banet vei. ;o)

Skrevet

JA!

Første gang: Fikk første pille på torsdag kl 08.00, riene startet lørdag kl 16.00. 12 t med rier før barnet var ute.

Andre fødsel: Første pille kl 08.00 Kl 16.00 startet riene og barnet var ute etter 2.5 t.

Litt kjappere ja :o)

Begge ble satt i gang to uker før termin.

Skrevet

håper det! jeg ble satt igang 1 uke etter termin..og var ganske så umoden..fikk pille fredagen..hadde rier hele 2 døyn.fikk ikke sove på to netter, selv om jeg fikk sovepiller og morfinsprøyte... så kom dagen for fødsel..søndagen..pressa i 2 timer..ho kom ikke helt ut så måtte ty til sugekopp...fikk alldri ordentlige pressrier..så jeg håper virkelig det går iallefall litt fortere neste gang.hehehe..noen som har opplevd dette forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...