I Love Ikea Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 jeg og mannen min har bestemt oss å gå fra hverandre. Greit nok, forholdet fungerer ikke...vi har 3 barn (2 i skolealdre og 1 i bhg). Problemet er at ingen av oss vil flytte ut. Jeg KAN ikke flytte ut... har ikke råd til å lei noe i området (mtp skole, bhg avstand),, og vil ikke flytte fra barna heller. Jeg har NULL familie her, og derfor ermulighetene min begrenset. Han nekter å flytte ut han og.(selv om han har familie, søsken som han kan bo hos midlertidig..).. Hva kan jeg gjør...hva ville dere ha gjort?
klg,2 boys now:) Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 kan dere bo i samme hus uten å være "sammen"da?vil dere begge ut av forholdet?
I Love Ikea Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 det går an i en liten stund...men ikke lenge... vi krangler en del...så ikke gøt å være sammen...
xxxJulianexxx Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Hvis du ikke har råd til å leie, har du råd til å sitte med huset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå