Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 10 mnd. den 20. juli. Jeg begynner å jobbe igjen 3 august. Da skal pappaen ha 6 uker permisjon, før hun begynner annenhver dag i barnehagen.

Jeg ammer enda. Hun drikker vann av kopp og flaske, men ikke melk. Hun koser seg veldig med puppen, og jeg synes det er litt vedmodig å slutte denne gangen. (hadde jeg aldri trodd)

Først tenkte jeg at jeg skulle fortsette å amme litt, men jobber skift så er ikke alltid like enkelt. Så burde kanskje bare begynne å trappe ned snart. Men, om vi ikke får i henne melk, går det greit med kunn vann? Ikke hatt dette problemet med de tre eldste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min blir 10 mnd den 27. juli. Her ble ammingen avsluttet for 1 uke siden, fordi han ikke var interessert lenger. Hadde aldri trodd det jeg heller, men vemodig er det....

Min lille luring vil heller ikke ha mme. Dvs si han tar bittelitt til lunsjen. Maks 30 ml. Har prøvd varm, kald, til grøt, til middag, mellom måltidene, kopp, flaske, men nei... Helsesøster sa at det ike var noe problem ettersom han får grøt 2 ganger pr dag + spiser godt generelt. Hun mente næringsbehovet blir dekket opp av dette.

Han liker Drikki (smoothie), og jeg gir litt mellom middag og kvelds hver dag. Er rik på kalsium, blant annet.

Skrevet

Snuppa her elsker puppen da, derfor jeg synes det er helt forferdelig å nekte henne. Ikke bestemt meg om jeg slutter helt, men er vel kanskje det greieste.

Sambo fikk i henne endel mme når han la henne, så det er håp:-)

Er det Nestle som har "Drikki'? Er det slik juice man drikker med sugerør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...