Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Vi har kun sporadisk kontakt med min svigerinne og familien, dette skyldes langvarige konflikter mellom dem og min svigerfamilie. Vi har god kontakt med svigerfamilien og bor rett ved siden av. Vår nevø bor 10 mil vekke fra oss. Vi har ikke fått kommet å hilse på, han er nå 6 mnd gammel, det har aldri passet når vi har spurt om å ta en tur og vi er aldri blitt bedt. Barselgaven måtte vi til slutt sende med posten, det samme må vi med denne gaven. Navnefesten skal finne sted i sommer, men min familie og min svigerfamilie (barnets besteforeldre) er ikke bedt. Vi har spurt om vi har sagt/gjort noe galt, men nei, det er kun pga mine svigers vi blir holdt utenfor. Jeg blir litt oppgitt, dette er voksne damer på over 30 år. Har sagt til mannen at vi kan jo bare gi fanden, våre barn får (i siste liten) en sms til bursdag, gjerne dagen etter. Det har ikke alltid hvert på denne måten, bare etter at min svigerinne blei gravid. Men jeg har jo ikke lyst til å synke like dypt som dem, så det blir nok en gave likevel. Men for hvor mye? Bør vi gi like mye vi ville gjort om alt var naturlig, eller skal vi være litt kjipe?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Ved å være kjip straffer du jo kun barnet som ikke har gjort dere noe... Du trenger vel ikke å synke til andres nivå? Da kan du i så fall slutte å klage over dem og føye deg selv til listen over kjipinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå