Gå til innhold

Litt forvirret - vært hos gynekolog i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

i dag var jeg hos en gynekolog (for tredje gang på 2 mnd) fordi jeg lurte fælt om noe er galt med meg. Min søster har prøvd å få barn i flere år uten å lykkes, og nå prøver jeg og å bli gravid, jeg er veldig bekymret for om jeg også er uheldig og ender opp i samme situasjon som henne.

Jeg har dårlig erfaring med gynekologer tidligere, men heldigvis var hun jeg var hos i dag mer forståelsesfull (de andre sa standardfrasene "slapp av, vent! Du har masse tid").

Da jeg var der tok hun infeksjonsprøve, ultralyd (da sa hun at eggene mine har "falt ned" bortsett fra en liten eggpose (hun kalte det). Etterpå ble det tatt blodprøver av meg og fikk en resept på Pergotime. Forstår dette med Pergotime. Men hva mente hun med at "eggposen" ikke hadde "falt ned"?

Veldig takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med eggposen vet jeg dessverre ikke. Hvorfor får du pergo? Hva hjelper det for? Ser på profilen at du bare har prøvd 1-2 måneder... det er jo ikke lenge, men jeg skjønner bekymringen hvis søsteren din har prøvd lenge.

Skrevet

Gynekologen mente at jeg hadde få egg, så hun vil vel at Pergo skal sette litt fart i egg-prosessen. Men må vente på resultatet av blodprøven.

Skrevet

Åja, har bare aldri visst hva pergo gjør :)

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...