Gå til innhold

Noen fra Arendal eller området rundt?


MekO

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i begynnelsen av februar. Frem til det håper jeg at vi har fått tak på en leilighet i Arendal. Bor nå i nærheten, men vi ønsker å få tak på en litt større leilighet i nærheten av Arendal sentrum. Er det noen flere som kommer derifra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen:)

Trives dere i Arendal? Du var opprinnelig fra Sverige? Arendal er en kjempefin by, spesielt på sommeren:) Jeg og mannen min er begge fra Arendal og selv om vi trives kjempegodt her i Oslo, vil vi hjem om noen år. Biter tennene sammen på jobb, for nå er det bare to dager igjen til sørlandet venter. Skal være i Arendal i tre uker. Det er så mye som skjer i Arendal om sommeren. Hove-festivalen, båtracet, Canal Street, etc. etc. Skal på Canal Street og se Bo Kaspers Orkester, har sett dem før. Så den konserten vet jeg blir bra:) Dersom du liker tapas anbefaler jeg deg å ta en tur innom Chaos & Tapas på Langbrygga, koselig sted og god mat:)

 

Vi snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trives godt i Arendal. Vi bor nå i Tvedestrand, men håper vi kan flytte snart. Vi jobber begge i Arendal så hadde vært deilig å kunne flytte litt nærmere. Det skjer jo også litt mer i Arendal, enn hva det gjør i Tvedestrand.

 

Jeg kommer fra Sverige, men har bodd i Norge i 7 år nå. Har bodd i Bærum mesteparten av tiden, men flyttet til sørlandet forrige sommer. Skjønner at dere kanskje vil bort fra Oslo. Er litt usikker på om jeg skulle vilje ha barn i Oslo.

 

Vi får håpe det blir litt fint vær her nede snart så vi kan nyte det Arendal har å by på. Sommeren blir ikke den samme med masse regn.

 

Ha en fortsatt fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...