Gå til innhold

I hvilken uke ble brystene dine ømme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er ikke blitt ømme enda.. Men, vet ikke helt sikkert om jeg er gravid før etter helga.

Uansett så er jeg bare nysgjerrig på når de ble det hos dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er kjempeømme, og jeg er "bare" 5+4. Vært ømme et par uker (også før jeg fant ut at jeg var gravid).

Skrevet

Før IKM det er slik jeg vet at jeg er gravid, uten å ta en test.

Skrevet

Uke 5 :)

Skrevet

Mine ble ømme uka etter unnfangelsen. Kjæresten min hadde derfor stor mistanke om at jeg var gravid i over en uke før vi tok testen (tok den 2 dager etter mensen skulle ha kommet). De er fortsatt ømme (er 7+6 idag), men nå er det brystvortene som er verst.

Skrevet

Mine begynte å bli ømme 5-6 dager før IKM.. Har silikon og mistet helt følelsen i det ene brystet etter operasjonen, så det at jeg plutselig fikk følelsen tilbake og ble kjempe øm og veldig sår på brystvortene gjorde vel at jeg skjønte at jeg var gravid ;)

Er fortsatt kjeeempe øm og sår.. til tider gjør det rett og slett vondt å ta av bh`en.. hehe :)

Skrevet

Mine ble ikke ømme før i slutten av uke 11. Nå føler jeg har melkespreng rett som det er...

Skrevet

Er så spent jeg :)

Sist graviditet hadde jeg ingen symptomer på ømme bryster.

Så jeg får bare vente og se om det er en liten spire eller ei..

Lykke til til dere andre med spiren i magen! :)

Skrevet

Denne gangen er ikke puppene så ømme, går igrunnen veldig opp å ner. Noen dager er de ikke ømme i det hele tatt, mens andre dager er de litt ømme. Sist ble de ømme rundt ikm, kunne ikke ligge på magen en gang på grunn av puppene. Men hadde da en MA, derfor ser jeg det som positivt når de ikke er så ømme denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...