Gå til innhold

Hvor mye spiser og sover deres små?


Tonje25

Anbefalte innlegg

Jenta mi er nå akkurat 2 mnd. Jeg fullammer henne, men har begynt å pumpe meg litt så også faren får gi litt mat. Hun spiser ca 6 ganger i døgnet nå og veier ca 5 kg. Noen som vet hvor mye de spiser pr måltid sånn ca?

 

Og hvor mye sover deres barn i døgnet? Min sover ca 12 timer om natta (2amminger) noe som er supert, men bare dupper såvidt om dagen.. noen som har gode sove-på-dagen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har egentlig ikke helt oversikt over hvor mye han spiser. Han får når han har lyst, og har lagt fint på seg hittil. Om natten spiser han også to ganger, det har jeg ihvertfall registrert :-)

 

Min gutt sover mye om dagen og er våken om kvelden. Slik har han vært siden fødselen, og også inne i magen faktisk (merket masse spark og liv på kvelden!). Tror det er vanskelig å snu disse sovevanene i starten. Det er vel egentlig fint at jenta di er våken på dagen istedenfor kvelden/natta, litt våken skal de være. Det høres ut som hun får den søvnen hun trenger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt får flaske og spiser 150ml hvert måltid 5-6 ganger i døgnet. 2 ganger om natten og sover 12 timer og lite på dagen. Han veier 6 kg og er 10 uker.

 

Når han ser ut til å duppe av legger jeg han på soverommet og legger meg litt ved siden av han, da sovner han og sover gjerne 2 timer. (ca 15-17)

Eller går jeg alltid tur på formiddagen og da sovner han i vognen, men stopper jeg opp, våkner han....he, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...