Gå til innhold

Silikon bryster etter amming


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen av dere som har lagt inn silikon i brystene etter endt amming? Hvordan har det gått? Var det vondt, og hvor lenge gikk det før man føler seg "normal" igjen???

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ja jeg har nettopp gjort det. Er vel 2 mnd siden. Synest det har gått kjempe bra. Er super fornøyd. Jeg var helt bra igjen etter 2 uker. I begynelsen er det som ha ha kraftig melkespreng. Er selfølgelig litt vondt, men er helt greit. Får jo smertestillende..

Skrevet

Tusen takk for svar! Hvor lenge ventet du etter du var ferdig med ammingen og valgte du de protesene som varer livet ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...