bompibomp Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Det er riktig så jeg kan kjenne at jeg eser ut i løpet av dagen :/ Virker som fingre og lår bare suger til seg alt det kan få av vann og fett - det er rett og slett ikke noe hyggelig :/ Prøver å røre meg, men hadde kraftig bekkenløsning i forrige svangerskap, og kjenner endel til den allerede nå. Men hvorfor legger jeg sånn på meg??????? Kan ikke se at jeg spiser så veldig anderledes nå enn før, nestne mindre usundt nå... Skjønner det ikke
lille frø, mor til to Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Tror det pga hormonene. Det er vist meningen å legge på seg. Spiser selv normalt og sunt, samt trener, men raser opp i vekt. Du er helt normal, kos deg med svangerskapet og de flotte kvinnelige formene.
Tigerpote Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Velkommen i klubben:) Vet akkurat hvordan du har det. Nå spiser jeg både sunn, men også usunn mat, gjorde det før graviditeten også, men forskjellen er at nå suger kroppen til seg alt jeg spiser. Jeg har lagt på meg 12 kg, og er 27+1 i morgen (-snart 3. og siste trimester!:0)) jeg la på meg mye i starten, og har lagt på meg jevnt og trutt, men står litt stille nå, har prøvd å være LITT mer forsiktig med maten, men ikke med godteriet, for det klarer jeg ikke. nesten så jeg blir bekymret når jeg ikke legger på meg, hehe. Men jeg har vel egentlig lagt på meg nok for hele svangerskapet jeg. Jeg spurte om det samme her inne, og holder også en knapp på hormonene!
Sjarmi Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Ja ta det helt med ro. Jeg ble veldig fort stor. da jeg var 14 uker på vei var folk sikkre på at det ble to! Jeg er i uke 27 nå og har gått opp 18 kg.....jeg har spist mere enn det jeg gjorde før, men har prøvd å ikke spise så usunt. Jeg følte meg enorm i 3 og 4 mnd, men nå er magen helt hard og samboeren min syntes jeg har blitt tynnere over rumpe og rygg. Føler det selv også. Flere som har sagt at de syntes jeg er liten til å være i uke 27 og da blir jeg så glad:-) Ikke tenk så mye på om du går opp 10 kg eller 30, bare du selv vet at alt bør av igjen etterpå og at du spiser relativt sundt nå mens den lille er i magen. Jeg har fått masse vann i kroppen......sliter innimellom med å sitte på huk og lage knytt neve.....da sprenger det i leggene og fingrene. Prøv å nyt det du....men det tok tid med meg....er egentlig de siste 3 ukene jeg har blitt komfortabel med gravid kroppen min.
ij30 Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Jeg er 27 + 3 å har lagt på meg 9 kg. Har ei venninne som er kommet 2 mnd lengre å hun har vel lagt på seg rundt det samme..Jeg er litt redd for hva jeg kommer til å ende opp på?!
fnats Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Jeg la også på meg i begynnelsen, og magen bare strutta ut. Men nå har den heldigvis "stabilisert" seg, så nå er jeg normal størrelse tror jeg. Er også andregangs, og tror det har noe med saken å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå