Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 http://linni.blogg.no/1247056364_vi_fikk_ikke_reist_p_.html#comment
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Kansje hun har vært i overkant aktiv og all-over-the-place i svangerskapet sitt? Nå har hun vel fått et varsku om å ta det mer med ro. Får håpe at det går fint for dem.
duracellmamma Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 hun fikk urinveisinfeksjon, og så vidt jeg vet så skal ikke gravide ta antibiotika men pencillin.. kanskje det har noe med det å gjøre? hun skrev om det selv på bloggen
Lykke X 4 Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Huff! Håper det går bra med både henne og babyen!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Penicillin er jo også en type antibiotika da!
It's all about me Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Jeg fikk antibiotika når jeg var gravid. Fikk lungebetennelse og hadde jeg ikke kunnet ta det hadde det vært krise siden jeg ikke tåler penicilin. Det finnes heldigvis antibiotika for gravide også.
duracellmamma Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 men pencillin tar ikke babyen skade av og det er derfor man heller tar det!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 det virker kanskje for oss som hun gjør mer enn vanlig siden hun poster masse av hva de gjør på bloggen sin. Men det betyr vel ikke nødvendigvis at hun farter for mye rundt til å være gravid. Håper alt går bra med dem!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 Men det finnes antibiotika som er helt harmløst for babyen også. Er ikke bare en type der ute.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 Jeg tittet litt innom bloggen hennes akkurat nå, og jeg la merke til at hun hadde vært mye ute å badet nå i sommer. Det var det som gjorde utsalg på min urinveisinfeksjon. Jeg fikk selexid (skrives det sånn?) men det endte med nyrebekkenbettensle! Håper hun slipper det da. Syns jenta er litt på kanten av spesiell, men jeg ønsker henne virkelig ikke så mye vondt. Når det gjelder premature rier kan jo det komme av all verdens rare ting, men å holde seg i ro mot slutten er nok lurt. Hun få nok streng beskjed om å holde seg hjemme og slappe av nå. Og det håper jeg hun gjør. For babyen trenger å være i magen noen gode uker til, og kroppen til Linni trengernok ro og hvile:) Mulig hun er blond og dum, men gravide og mødre må passe på hverandre. Det er jo barna det går utover til slutt. Så stå på Linni, hvis du leser dette, jeg håper du kommer deg trygt gjennom svangerskapet!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #13 Skrevet 8. juli 2009 Penicillin er en type antibiotika.. antibiotika betyr botsmiddel Man kan fint ta penicillin når man er gravid, der er forskjellige typer
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #15 Skrevet 8. juli 2009 Går sikkert bra, da får jenta noe annet å bryne seg på og det kan hende hun har godt av å bli litt realitetsorintert. Regner også med at det hun selv som har lagt ut linken, for nok av tid har hun. Hmm, hvem våkner mitt på natten med premture rier og rekker å fikse på seg sminken før innleggelse?
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 8. juli 2009 #16 Skrevet 8. juli 2009 Hehe..jeg fikk ikke lov til å røre meg og hjertet var rett ved å stoppe, men insisterte på å legge sminken før keisersnittet:-) Var på en skikkelig snurr da.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #19 Skrevet 8. juli 2009 Ja, hun sover sikkert med sminke. Dette bilde (på bloggen) er sikkert tatt på natten når hun ble lagt inn, og her er hun jo fult sminket, og i de samme klære fra dagen før.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 8. juli 2009 #20 Skrevet 8. juli 2009 Ikke sant:) Var så redd for at ene jenta ikke ville klare seg, tror jeg egentlig roet meg ned litt sånn.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #21 Skrevet 8. juli 2009 Guuuuud, hvem gidde å lese bloggen til Linni Meister???????????????
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #22 Skrevet 8. juli 2009 Hvorfor gidder du å lese dette innlegget hvis du ikke bryr deg 23:23?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #23 Skrevet 8. juli 2009 Jeg syns egentlig dere bør passe munnen deres litt jeg. Linni er jo faktisk medlem på BIM =P Håper det går bra med barn og mor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå