Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Har en venninne som så gjerne vil at vi skal kjøpe av dem en slik barnestol til mini ankommer, men jeg er ikke helt overbevist om at dette er den riktige stolen for oss. Kan dere som har/har hatt denne være behjelpelig med å gi meg litt informasjon om fordeler og ulemper med stolen? (Føler ikke jeg kan stole på hu som ønsker å selge den, og dermed mener den bare har fordeler)
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Vi har denne bilstolen, og har hatt den siden gutten vår var ca 6mnd. Vi måtte bytte da pga kollisjon. Fordeler: Kan festes med isofix, tre og to punktsele. Kan brukes fra nyfødt til 18kg(ca3år). Vinkelen i ryggen justeres enkelt. Forholdsvis lett å montere. Sitter stødig bakovervendt innlegg og seler som justeres etter barnet hjul finnes til lillesetet, men vi har ikke dette Ulemper: Den er stor og tung hvis man vil reise med den på vår kan ikke kun "babysetet" brukes(tror muligens det kan det på evnt nyere modell) alene I tester kommer den ok bra ut, men ikke topp på sidekollisjon og noe dårlig på montering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå