Gå til innhold

hvorfor er det farlig å lekke fostervann......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vanskelig formulering, men altså...:

jeg er usikker på om jeg lekker fostervann eller om det bare er utfloden som har forandra seg på slutten.. har hørt at fostervannet lukter litt søtt - og jeg tror det lukter søtt hos meg, men syns det er vanskelig å forklare.

det kan jo kanskje være slimproppen som er begynt å gå? eller bare et eller ant? det er jo mye som skjer med den gravide kroppen nå på slutten (er 37+6)

...men, sett at det er fostervann (mener å ha lest at det kan fornye seg ...eller tar jeg feil?) det er ikke snakk om så mye lekking tror jeg.. (uten at jeg helt vet hva som er mye eller lite).. er det farlig å lekke litt`? kjenner jo at ungen sparker fint og sånn, så oppfatter det ikke som noe farlig i grunn...

kanskje jeg kan gjøre noe for å sette i gang fødselen ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig i seg selv å lekke fostervann, men det er infeksjonsfaren alle tenker på..

De sier man burde ha født 3 døgn etter man har begynt å lekke.

Har selv en venninne som fikk en meget syk datter etter at vannet gikk og fødselen ikke kom i gang.

Endte med keisersnitt (fikk ikke åpning da de forsøkte å sette igang, og tredje dagen ble det snitt) Både hun og baby var meget syke. Det var ikke gøy, men det gikk fint etter et par uker, heldigvis. Hun var maks uheldig, men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...