Ksenia & Anjem Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Hun har nettopp fått sitt første bankkort, uten visa. Vanlig bankort uten visa. Kan hun bruke det i matbutikken, postkontoret osv? Eller kan det kun brukes i minibank? Har visa selv så jeg aner ikke
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Samboeren min har vanglig minibank kort,og ett visa kort. Begge kan han bruke i alle butikker
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Hadde sånt "visa elektron" ekller kva det hette...kan ikkje brukast på nettbank. ellers trur eg då det kunne brukast til det meste.. Men må ha pengar på kontoen då, ellers funkar det ikkje:P
fjollefrua Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 ja det kan man gjøre. men man kan ikke bruke det i utlandet. Jeg kunne ihvertfall ikke det med mitt når jeg var 15 år. kan jo hende tidene har forandret seg litt... men hun fikk vel med en informasjonsbrosjyre? Der skal det vel stå...
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har visa elektron selv og bruker det på nettbank
Ksenia & Anjem Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2009 Hun fikk nok med det, men hun kunne ikke finne noe om det Mulig hun ikke har lest godt nok
tvkrus Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 tja det står vel i papirene hu fikk .... Mitt kort kunne jeg bruk i minibank og butikker inntil en beløps grennse i uka/mnd og ikke netthandel togbilet o.l og hadde ikke kreditt mulighet.
urigeller Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Så lenge det står BankAxept på det, kan det brukes i butikker.
Tutto og snuppo Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Med sparebanken Vest kan det i alle fall brukast i utlandet, i butikkar, i minibank og viss ein har tillatelse frå foreldrene kan ein ha nettbank òg. Etter fyllte seksten(trur eg) kan ein betale rekningar der, men ikkje netthandel. Maksgrensa pr. veke er 6500 kr. Dette gjeld i alle fall for denne banken, men kanskje det er annleis i andre bankar?
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 Jeg hadde det for noen år siden.. Det kunne jeg bruke overalt, men var grense på 1000kr kontantuttak i uka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå