jiha Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 jeg tok disse tablettene for å utsette mens en uke. Det jeg lurer på, er om hele syklusen vil utsettes nå for alltid, eller om mens vil komme til normal tid?
Tweak Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Du begynner en ny syklus når mensen kommer og så går det som vanlig videre. Sykluslengdene dine skal ikke endre seg etter å ha gått på primolut men i forhold til kalenderen blir den jo forskjøvet i forhold til hva den var før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå