Gå til innhold

Noen som har hatt blitt operert for brystbetennelse her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan behandling fikk dere etter oprasjonen ?

Jeg ble operert for brystbetendelse i går ,fikk komme hjem i dag ,men skal tilbake i morgen for å fjerne drenet de satt inn .

Fikk dere arr ? Jeg har et oprasjons sår på ca 9 cm ,jeg håper ta det ikke blir så synlig arr .

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Har ikke operert, for var ikke lur nok til å komme meg til lege...Hadde brystbetennelse i påsken, trodde jeg fikk det bort på egenhånd. Noe hadde imidlertid blitt igjen, for jeg ble ikke helt god. Kjentes ut som om jeg var på vei til influensa og tenkte jeg bare var sliten. Nå er jeg innlagt med intravenøs antibiotika på 4. uken, brystbetennelsen holdt faktisk på å koste meg livet!

Arr har jeg også, etter venekatetre og styr, har hatt små blodpropper i hjernen og kjempeflaks som fremdeles er her!

Operasjonssåret ditt blir sikkert lite og nesten usynlig til slutt, det viktigste er at du holder deg unna soling, du blir nemlig fort solbrent der og arret blir penere om du klare å holde deg unna.

Lykke til og god bedring videre!

Skrevet

Uff da ,stakkars deg ,så uheldig du har vært .Brystbetennelse er noe herk og veldig vondt ,Jeg fikk en stor kul jeg da ,med masse verk i .

Men takk for svar og masse lykke til og god bedring til deg amandine .

Gjest amandine
Skrevet

Uheldig eller heldig, alt etter som hvordan man ser det! Jeg føler meg veldig heldig som kom til lege i tide, som overlevde og får en ny sjanse! Og som fortsatt er mamma for ungene mine, kone for mannen i mitt liv osv..

Men at brystbetennelse er j..... vondt, det er det ingen tvil om! Og det kan være ordentlig farlig... Håper du blir helt bra! Og pass på så du ikke får det igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...