Gå til innhold

Lukter fostervann....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes d har bynt å lukte sånn fostrervann vær gang jeg er på do..

har ikke merket at d lekker noe å vannet har ikke gått..

d lukter akkurat slik d gjorde når vannet gikk forrie gang, men da fosset d jo fostervann ut..

begynner uke 38 på lørdag å startet med bringebærblad kapsler sist lørdag da jeg startet på uke 37.

kan d ha noe med modningen å gjøre?

eller kan man lekke så lite at d virker kun som utflod?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt..

ingen som vet noe om dette?

Skrevet

På Min uke på nedtellinge står det at fostervannet kan komme veldig gradevis. Barnet kan ligge der som en propp, og åpningen kan komme snikende med nr 2 og være helt ulik fødsel nr 1.

 

Rådet fra jm Siri er i alle fall å ha på et bind og følge med hvor mye som kommer i løpet av en time.

Skrevet

Jordmor sa til meg at dersom det er små hvite prikker i vannet, kan det være fostervann...

Skrevet

hadde fostervann lek med mi i 3dager uten å egentlig helt vite det selv.. ble litt våt en gang i bland i truse innlegget, luktet litt søtt..

så det kan komme sakte men sikkert, uten at det er stooore mengder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...