*MariDuBedårer* Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Er så redd for å få mensen når vi reiser til syden. Har hørt at det finnes noen piller en kan utsette mensen med. Noen som vet noe om disse? (Bruker minipillen dersom det har noen betydning)
Trollmor m/ trolljente Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 trenger du det da siden du allerede går på pillen? er jo bare å hoppe over "fri" perioden på brettet og fortsette på neste brett
*MariDuBedårer* Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 Minipiller har ikke sånn fri periode. Ellers ville jeg jo gjort det
nawi Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Tja. Spiste slike piller noen ganger da jeg var en 19 - 20 år. Nå er jeg 36;-) Så har erfaring, men ikke akkurat ny.... Jeg husker at jeg fikk dem på resept hos legen. Jeg kunne få litt brun utflod alikevel, men ikke sånn at jeg hadde mensen. Pluss at jeg husker jeg fikk litt ekstra menssmerter neste gang jeg fikk mens. Men de funket helt fint for meg da. For alt jeg vet, er de de har på markedet i dag enda bedre;-)
§iris§ Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 jeg har prøvd det 2 ganger.. en gang når jeg var veldig ung.. også i fjor.. synes ikke det funket noe særlig.. fikk resept til legen min.. jeg blødde lell.. ikke som vanlig men nok til at det irriterte meg som bare det.. måtte bruke tanbong ja.. så for min del så har jeg heller kunna bare fått mensen.. for det ble bare tull etterpå.. + at jeg fikk veldig mye smerte i magen..
Mom2Two Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Har også dårlig erfaring. Det var som å få mensen uten å få mensen om du skjønner. Jeg blødde ikke, men fikk veldig vondt i magen og ble et så sensitiv og trist at det var ganske så kjipt..hehe.. Hadde vært mindre bry å ha mensen for å si det sånn. I tillegg blir den påfølgende mensen mange ganger så ille som vanlig.. Så jeg gjør det ikke igjen..
Ceci med snuppe Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Jeg gikk på cerazette i to år før jeg sluttet og ble gravid - og hadde ikke mensen på to år! Nyyydelig - savnet den ikke i det hele tatt Men vet at det kan gå begge veier med de pillene - noen får konstant mensen i lang periode også.
*MariDuBedårer* Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2009 Dette hørtes jo ikke så lovende ut (( Uff så dumt at de ikke funker da....
Kamomille Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 hvorfor ikke bytte til vanlig p-pille og så hoppe over friperioden?
Blopp1 Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har prøvd de,og jeg hadde IKKE blødning.....!! Jeg fikk resept av legen. Brukte de da jeg var i syden,og d gikk kjempebra. Ingen mens,og ingen smerter pga de....!! Men fikk litt trøbbel med syklusen etter å ha brukt de
*MariDuBedårer* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2009 Blopp 1 : Vet du hva de heter? Når må en ta de? Kan en feks ta de 8 dager før reisedag, slik at en safer seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå