Gå til innhold

ok jenter, jeg trenger litt hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp meg med å finne på ting jeg kan gjøre når det er stille på jobben.

Det blir ofte til at jeg sitter å kjedespiser, og det er jo ikke bra.

Det kommer kanskje en kunde hver halvtime, og da blir det til at jeg sitter å surfer på nettet, spiser litt og bare soser.

Noen som har noen artige tips?

Jobber i dyreforetning og det er tydelig at mange har reist på ferie nå.

Gulvet er vasket, hyllene støvfrie, hyllene ryddet, varer fyllt på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da legger du deg ned og tar 100 push ups og deretter like menge sit ups :o)

Skrevet

Dyrebutikk? Med dyr?... Lære papegøyen å snakke? Lære hamsteren å hoppe over hinder? Lære gullfisken å svømme i spiral...

;-)

Skrevet

hehe, situps og pushups var en god ide, men tror ikke jeg gidder det i olabukse og hvit singlet akkurat.... har ingen dyr i butikken. selger bare hunde og katteprodukter...

Har med min egen hund, men han er såpass lydig og flink at han gidder ikke å trene inne i en liten butikk akkurat nå....

Har gjemt litt for rundt i butikken og bedt han søke og han fant alt med en gang. Ikke akkurat vanskelig øvelse for han gitt...

Skrevet

Hva, dyrebutikk uten dyr? Kjedelig... Men det er vel på tide å begynne å tenke på julen for de som driver butikk? De som har kjeledyr vil sikkert lage pakkekalender til dyrene sine. Så du kan jo begynne å tenke ut hva dere kan tilby der... øh?...Gå over julepunten og sjekke omd ere trenger noe nytt?... Eller hvis dere har utstillingsvindu så kan du jo omorganisere utstillingen og få utløp for innestengt kreativitet?.... :-)

Ta med en bok i morgen?...

Skrevet

julepynten ikke julepunten.... hva nå det måtte være... omd ere? Skal si jeg er flink på tastaturet i dag!

Skrevet

er en av de andre jentene som har ansvar for vinduet...

Ryddet på lageret for en stund tilbake og der fant jeg all julepynten og ryddet det pent i esker øverst i hylla.

er litt dumt å pakke inn ting til pakkekalender nå, er jo tross alt godis som kan gå ut på dato...

Vi er en butikk som er "spesialister" på hundesport.

Selger masse utstyr og fór.

Er egentlig artig å jobbe her, men nå er hun i nabobutikken på ferie, og hun bortenfor der har vært hos tannlegen så nå står det bare to gamle "kjerringer" der...

Leser ikke bøker...

Skrevet

Dette var ikke lett... Løse kryssord? Strikke?... Eller du kan spre ryktet om underskriftskampanjen min til alle du kjenner og nesten kjenner som har små barn...

http://www.opprop.no/opprop.php?id=flaskesms

(Så fikk jeg nevnt det i dag også...)

Ha en fortsatt fin dag på jobb!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...