KR0705 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har en liten en på 4 mnd og gravid igjen. Så utrolig kvalm og kaster opp. Klarer ikke tenke på noe annet enn at jeg er kvalm. Orker ingen ting. Har nok med meg selv, men må ta meg av en baby i tilegg. Har vært noen utrolig tøffe uker, men har mange uker igjen. Klarer ikke helt å motivere meg til å skulle gå i mange uker til med kvalmen. Egentlig så er jeg lite motivert til å skulle få en til. Vet det høres VELDIG feil ut. Vet det er mange der ute som sliter med å bli gravide. Jeg var også en av dere. Jeg brukte nesten 2 år før jeg ble gravid med lille gullet mitt. Var på fertilitetsklinikken hvor jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid på egenhånd... og nå sitter jeg her og skal ha nr 2. Vet at jeg kommer til å bli mer motivert etterhvert, men akkurat nå så klarer jeg ikke å se framover. Skal på ultralyd i morra, kanskje det hjelper. Når sluttet kvalmen for dere?
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 OI! Dette hørtes knalltøft ut! En baby på 4 mnd og gravid - det er en hard påkjenning på kroppen det uannsett - så med en slik kvalme syns jeg synd på deg selv. For meg forsvant kvalmen plutselig da jeg var 9 uker på vei. nå er jeg 11 uker og det kan komme bittelitt innimellom - men ikke så grusomt som i starten. Det er mest vanlig at det forsvinner fra uke 12-14, og de er lenge og vente. noen er kvalm hele svangerskapet også,men det er få. Tror du må ba mange rundt deg om hjelp i denne tiden - du trenger det VELDIG, både for din og barnas skyld!! Lykke til! Håper det gir seg snart - slik at du opplever en lykkelig opplevelse til slutt. tvitvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå