Gå til innhold

Snart 9 mnd på vei, og reiser til Trykia om en uke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at jeg får så mange forskjellige meninger om hva jeg skal gjøre. Noen anbefaler meg å bli hjemme i tilfelle det skulle forekomme en spontanabort mens jeg er borte de to ukene. Ellers har jeg lest at det er helt greit å dra til syden bare man smører seg inn godt, ikke bader veldig lenge om gangen, og passer på at all mat man spiser er godt stekt og rent. Hotellet vi skal bo på er skandinavisk og veldig barnevennlig, så jeg tviler på at det er mye baktereier i bassengene osv.

Jeg bare lurte på om det er noen andre som har vært i syden i den første og mest kritiske tiden av graviditeten? Jeg har heller ikke helt bestemt meg om jeg skal beholde barnet, så fikk beskjed om at vi skulle vente til vi kom hjem med å ta avgjørelsen. Og kan jeg ta tabeletter for magen og sånt selv om jeg er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må også bare få med at jeg fikk nylig vite at jeg er gravid, og jeg og kjæresten sliter med å ta avgjørelsen om vi skal beholde den lille, eller ikke. Sydenturen var allerede bestilt for lenge siden.

Skrevet

Åherregud å dårlig jeg er til å skrive idag a:P 9 UKER PÅ VEI, mente jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...