Gå til innhold

Hvorfor er det så mye glefsing her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et nærmt, men sunt forhold til barnimagen:)

Jeg er som oftest på andre forum, men leser i tillegg på anonym og skravle.

Det jeg ser i MANGE innlegg, er at folk angriper, kjefter, slenger dritt, vrir på det andre sier og mobber!

Lurer på hva dere får ut av det? Er det deilig å ha noen å slenge det dårlige humøret over på? Tenker dere ikke over at noen kan bli lei seg? Bare det å være misforstått er en kjip følelse!

(Føler det kommer et surt kvinnfolk og kommenterer noe her! Show me wrong!!)

Irriterer meg også at det er så mange av dere som setter dere selv mye høyere verdt enn andre.

Og når det gjelder å hisse seg opp over skrivefeil osv. hva faen for en rolle spiller det? Sier mer om deg som person som lar deg irritere over slikt, enn den andre som skulle være så uheldig å skrive feil, eller få diagnosen Dysleksi.. Merker jeg nesten er nervøs for hvor noen kan "ta meg" på feil.

Fatter ikke hvorfor man ikke kan være hyggelige, vise respekt og snakke skikkelig til noen, selvom man ikke står frem med bilde og fullt navn!

Jeg mener ikke at dette forumet skal være rent og pent, uten humor eller tulleinnlegg. Men skjønner ikke vitsen med å henge ut andre eller være jævlig stygg mot hverandre, selvom man er fremmede. Man sier vel kanskje; HVORFOR BRY SEG? Selv mener jeg at det er helt normalt å bry seg, selvom man gjerne ikke viser/sier det.

Synes at å smitte et godt humør er en fantastisk egenskap, og å spre ut negativitet og dårlig stemning er det motsatte!

Gleder meg til å se eventuelle DUMME kommentarer her nå! :)

Ha en fin dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!!! Men det kommer nok ikke til å gi seg, det er for mange av dem!

Skrevet

Dumt spørsmål ;)

Glefsinga skyldes;

1. At vi er anonyme, og vet at selv om vi kaller moderator for nazi-adolfer og luddere, så er det ingen av dem som gidder å reagere for det.

2. At vi er anonyme og kan skrive ferdig før vi har tenkt ferdig fordi du som HI ikke noensinne får vite hvem vi er. Er så mye enklere å kalle en HI ei utpult geit, når man aldri noensinne skal treffes irl.

3. At noen Hi lager en tråd for at dem kun ønsker kose-kose-trøste-meldinger tilbake for hu har f eks vært utro, og sambo har finnet det ut og dumpet henne, og så er det plutselig noen som skriver f eks at utro luddere fortjener ikke bedre, og er det i gang igjen.

4. At noen hi skriver inn kun for å provosere igang en debatt, nesten som du selv HI ;)

5. At noen tafatte fjols irl har behov for å ha en plass å blåse ut.

Skrevet

Signerer denne. Er helt enig med deg. Det er litt for mye aggresjon ute å går her til tider, og ondsinnet drittslenging. Det går jo an å være uenige om ting og diskutere uten å drive med slikt.

En annen ting som jeg kjenner at jeg blir litt "sliten" og lei av her inne, er at det er å mange tulletråder som blir lagt ut, og da mener jeg de sure, ironiske trådene som blir startet for å gjøre narr av andre tråder som noen har lagt ut. Hvis man er uenig med noen så kan man heller si det på en ordentlig måte i den originale tråden i stedet for å være så utrolig frekke mot hverandre.

Skrevet

Ja, det er jo også sant som anonym 15:09 sier. Hehehe... Må jo innrømme at jeg noen ganger har vært fristet til å lire av meg en laaaang regle med noe dritt selv her inne av og til, men av en eller annen uforklarlig grunn har jeg hittil latt være gitt... Og det er IKKE fordi jeg er så jævla skinnhellig, det kan jeg bare si med en gang. Hehehe...

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Helt enig der altså...Det er vel mye rare folk her inne da. Jeg prøver og fokusere på de fornuftige oppegående menneskene her inne jeg da, selv om det ikke alltid er like lett. Det er relativt fort gjort å skille ut de som ikke er helt på nett fra de som er oppegående. Men jeg blir titt og ofte irritert på slemmingene her inne jeg også.Selv om jeg vet det er best og bare å overse dem...:)

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på slike som deg. Slitsom å være sur!

Skrevet

Ok, du mener sikkert dette er kjempe gode grunner til å være sur og frekk.

Jeg skjønner jo at det er slik at man kan si det man vil fordi man er anonym, men jeg forstår ikke HVORFOR noen har behov for å være så stygge i utgangspunktet.

"Er så mye enklere å kalle en HI ei utpult geit, når man aldri noensinne skal treffes irl."

Hvorfor gidde å kalle noen det da? Hadde trodd det var voksne her inne på en foreldreside.. At du føler en trang til å kalle noen feks. utpult geit, pga. en uenighet, så er det akkurat DEG jeg sikter til med dette innlegget.

Og om du mener at jeg provoserer med dette innlegget, så tåler du vel helt sikkert ingenting før det klikker for deg. Må være kjipt å være sur hele tiden..

Skrevet

Denne var til anonym 15.09

HI

Skrevet

Vi kan jo lure på hvordan disse mødrene snakker til barnet sitt (eller andre, hvor barna hører på) siden det er helt greit å være på denne måten! Alle disse mobbekallenavnene, blir helt sikkert overhørt først av ein mobber i hjemmet sitt.

/Tove

Skrevet

Mulig jeg har mistolket helt her, men jeg tror anonym 15:09 prøvde å være litt morsom/ironisk egentlig.

Skrevet

Jeg bygger forresten min tolkning om at hun prøver å være morsom/ironisk når hun lister opp disse grunnene, fordi hun avslutter første setning med en "winkie", en smily som blunker.

Skrevet

OK, får håpe det:) HI

Skrevet

neimen! kjære vakre vene, FINNES det oppegående folk her inne?? jeg trodde de var umulige å finne jeg? la ut et lignende innlegg som deg HI for noen uker siden. Men fikk bare så utrolig barnslig meldinger tilbake av mødre (MØDRE ja dere) at jeg trodde dette var et forum for kun barnslige, sure og gretne mødre.. Gleder mitt hjerte å se at det finnes allrighte folk her, som tar oppgaven som mor og forbilde alvorlig! :)

Tommel opp HI!

Skrevet

Takk for svar du! :) Ja, er helt utrolig hvordan voksne mødre kan oppføre seg!! Selvom det bare er her inne. Men tviler på at noen er en privat hjemme, og en på nett. Dette sinnet må komme fra noensteder!

Jeg er hverken psykolog eller prippen.. Men er bare mektig lei denne "kranglingen"..

Er glad for å se slike som deg her inne også mednr5imagen:) Sjeldent syn!

Skrevet

Er enig med dere to siste her jeg.Hva er vitsen.Å en ting lurer jeg også på...hvordan kan man egentlig vite om man aldri vil treffes når man f.eks er anonym og plutselig treffes på et bim møte.

Tenk om man faktisk møter på den personen man kalte en et eller geit uten at man faktisk vet det.

Skrevet

En ting som jeg lurer på:

Hvorfor sitter "alle" på anonymforumet og syter og bræker?

Eller kjefter og klager.

Eller etterlyser normale mennesker.

Hvorfor ikke bruke noen av de andre snart 100 underforumene som finnes her?

Hvorfor ikke bare la anonymdelen være et sted hvor eder og galle kommer ut.

Hvis vi alle ble flinkere til å poste rette innlegg på rette forum, ble det mindre for anonymtrollene å henge seg opp i også ;)

Ellers så skjønner jeg godt at det kommer hermetråder etter spørsmål som "jeg bruker p-piller, typen hoppa i svingen med kondom, og jeg har spist mat utgått på dato, og nå har jeg spydd tre ganger, så nå tror jeg at jeg er gravid".

Men, som skrevet før, bruk underforumene til de vettuge spørsmål ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...