Gå til innhold

Jeg har et spm om evnene til alle dere som spår :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt helt hekta på dette forumet her.. *ler*

Noen her inne sier jo at d er hobby, og at d må taes med en klype salt, noen sier at de øver seg etc., mens noen virker svært sikre.

D sies jo at alle er født med en slik evne, men at svært få kan bruke den. Jeg kan heldigvis/dessverre ikke bruke denne evnen.. ;))

Men d jeg lurer på er hvor mange av dere som mener dere har virkelige "syn", og om dere fører noen form for statistikk for dere selv..??..

*nysgjerrig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann;)

Nå kan jeg bare svare for min egen del jeg da, og d jeg driver med er bare for morro, og jeg synes det er veldig gøy når jeg får opp ting som stemmer.....og jeg merker at jeg er blitt mer treffsikkert etterhvert, man lærer seg å tørre å stole på det man først "får opp", for d er som regel d som stemmer...

Jeg fører ikke noe statistikk nei, som jeg sa så er d bare for morro...men synes d er veldig hyggelig når folk kommer med tilbakemeldinger, både positive og negative...

Kunne aldri falt meg inn og tatt betaling for dette her, selv om d tar en del tid og krefter...og som sagt, stol aldri 100% på det man sier, for ting kan endres underveis og man kan jo til en viss grad styre litt i livet sitt også...

vet ikke om d var godt nok svar men bare spør om d er noe mer du lurer på;)

Ha en fortsatt fin ettermiddag;)

Skrevet

Takk d samme, og takk for svar.

Forventet ikke noe bestemt, er bare veldig nysgjerrig på dette.. :)

Og jeg skal såvisst være med på å gi tilbakemld, så jeg håper du tar deg tid til å se på meg (eget innlegg..)

Takk takk :))

Flere ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...