babymaker med 2 små jenter! Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Lurer på hva som skjer... Jeg dupper av og sover og sover.. Er kjempe trøtt om dagen. flere som har det sånn nå på slutten?
♥2 små gull♥ Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Husker at jeg var veldig trøtt på slutten sist. Er kroppens figgige måte å lade opp på, tro meg - du trenger all den oppsparte energien du kan få, både for å få en best mulig fødselsopplevelse og i tiden etterpå. Livet som du kjenner det i dag er over så fort babyen kommer ut, da kan du glemme å sove når DU er trøtt Nyt de siste dagene og sov alt du kan
mer enn bare mor Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 jeg har 16 dager til termin og sover også MYE!!!! 12 timer om natta, og resten av dagen blir brukt til døsing på sofaen.. mannen er på jobb og jeg har ingenting som måå gjøres heller.. håper det betyr at det nærmer seg;) begynner å bli lei..
Mammie88 Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 samme her..sover å sover ..har 18 dager igejn til termin og føler meg rett å slett tung i hele kroppen ...
terminijuli -fødeklar Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Akkurat samme her! Er rett og slett trøtt hele tida! Igår måtte samboeren min vekke meg etter 3 timers middagslur, og når kvelden kom sovnet jeg med en gang. Kunne fint sovet hele dagen om jeg hadde kunnet! Selv har jeg tre uker til termin i dag, men håper ting kanskje skjer litt før
LINDA*** Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Dette innlegget skulle jeg til å skrive selv her i mårres.... Altså, det er 10 uker til termin, og jeg også er dødstrøtt! Godt jeg har ferie nå, selv om det hadde lønt seg med sykemedling i steden..... Var supertrøtt på ---begynnelsen--- av forrige sv.skap. Så som sist kan jeg sove til alle døgnets tider..... :s Og MYE aktivitet i magen! Har ikke opplevd makan. Men h*b får holde seg inne litttttttttt til
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 så heldig du rt som får sove ;o) nyt det...
HAUGEBYJENTA. Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 nyyt alt søvnen dere kan få.. selv sliter jeg med og sove ordntligt, har 5 dager igjen.. sover og våkner gjennom hele natten, er heldig og får sove litt på dagen avogtil,men ikke altid..
babymaker med 2 små jenter! Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har en snart 3åring som kommer inn i vår seng om natten så jeg sover ikke veldig godt for å si det sånn! men når hun er sendt i barnehagen kan jeg sove til hun kommer hjem igjen! Får jo ikke noe som helst ut av dagen. Er bare trøtt trøtt trøtt.. Håper babyen som kommer snart sover mer enn det hun gjorde når hun var liten! Hun var en sånn som sov 10 min og var våken i 6 timer osv... krysser alt jeg har!
Shiny84 Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 jeg har 7 uker igjen til termin, men er trøtt som en strømpe.. særlig de siste 3 dagene.... nesten så jeg sovna i rulle trappa på butikken i går, ha, ha... det hadde tatt seg ut!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 så heldige dere er som får sove! lå i en time i sengen inatt før endelig kroppen ville la meg sove..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå