mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 jeg er i dag 10+5, nærmere meg den magiske grensa fort nå. i uke 8 var en på en rask sv.kontroll, fikk time på dagen da jeg var litt bekymra etter å ha lest litt for mye her inne. da fyllte vi ut sånn skjemma, tok blodprøver og kjente på livmor, livmor var på størrelse med en grapefrukt sa han. men jeg leste etterpå at i uke 8 skal den være som en appelsin og i uke 10 som en grapefrukt. mon tro hva det betyr, jaja, betyr sikkert ingenting. skal på ny kontroll 14 juli, så blir spennede å se da. ellers har jeg bestilt privat ul den 3 august, fikk ikke før pga ferier osv. da er jeg 14uker eller noe på vei, håper han kan se kjønn allerede da, for er så spent. kvalmen ga seg for rundt 1 uke siden, deilig å være ferdig med den. men er fortsatt trøtt og slapp, så håper det og gir seg snart. ellers har jeg hatt mye stikkinger i siden de siste dagene, men ikke sånn veldig vonde, og heller ingen antydning til blødning. har ikke fått dilla på noen ting ennå, men kommer vel kansje etterhvert det og. vi tenkte å holde det delvis skult frem til stebarna mine får vite det etter ul. grunne er at vi vet det blir ett helvete med barnemora. men er noen venner, familie og noen på jobb hos meg som vet det. men håper å holde det skjult for de resteredne og kunder i 2 1/2uker til pga barne mora. da går jeg ut i ferie. men er i tvil om det går, da jeg allerde må ta i bruk mammabukser som jeg har fikk på jobb i går, har ikke fått kneppt knappen på arbeidsbuksa på ca 1uke nå. og jeg er første gangs gravid så synes det er rart i grunn. men men, spiser jo mer en før også, så har sikkert noe å si det og. ellers har jeg vanskelig for å forstå at det frøet i magen er en baby, at jeg skal ha baby liksom, er jo så uvirkelig synes jeg. men skjønner det det sikkert når jeg får sett på ul. dette ble langt, men hadde lyst til å skrive hvis itilfelle noen ville lese en nokså vanlig svangerskaps historie også.
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Aritg å lese - koselig at noen tar seg tid til å fortelle om graviditeten, at det ikke bare e spørsmål og svar:) Er 11+0 i dag jeg - ikke langt unna. var på UL 7+6 pga blødning,men alt var bra - da fikk de heldivis samme termin som jeg selv hadde beregnet. Utrolig spennnede å være gravid - og gleder meg til neste uke, da skal jeg fortelle ungene mine det,å det vil si alle andre,for de klarer ikke holde på det nei. hehe Tvitvi videre!!
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Så gøy å lese om svangerskapet ditt! Spennende å lese andres historier!
LuRiFaXeN Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 det var kjekt og lese om ditt svangerskap hittil må bare oppdatere oss videre:) jeg er nå 10+3 og gleder meg til og dele det med jobben. går til ferie snart så da får de vite det når jeg kommer tilbake, da er jeg 13uker og da kan de nok se det på meg for jeg har fått mage som jeg gjemmer under tunikaene mine hihi..ellers har jeg sagt det til venner og familie lykke til videre og god ferie.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 takk for positive tilbakemeldinger. er korslig å se at andre synes det er korslig å lese om svangerskapet mitt. har selv til tider følt at det er litt vel mye negativt her da det som oftes er den slag man lurer på og gjerne trenger å prate om. ikke at det er noe galt i det, men er jo litt korslig når det kommer frem andre sider ved det å være gravid også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå