Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Sikker på at det ikke skal være "Vestlandets Hovedstad" ???
Girl Next Door Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Største byen i Vestfold er iallefall Tønsberg.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Men største kommunen er Larvik!! Tror at Tønsberg ennå har den statusen, men innen en 10-20års periode kommerLarvik til å overta...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Jeg vil si Tønsberg, siden det er min by:) Men Sandefjord ønsker også den tittelen. Men googlet det og Tønsberg er Vestfolds hovedstad:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Tønsberg.. Mener jeg, elsker plassen.. Har bodd der et år og jeg lengter tilbake etter jeg flyttet derfra..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Tønsberg er offisielt fylkeshovedstad, men tror ikke den er størst i seg selv. Med nøtterøy og tjøme inkludert blir den jo en del større, men det er jo to andre kommuner. Sandefjord og Larvik er jo ganske store byer de også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå