Gå til innhold

Hvilken sjokoladekake pose er best??????????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne lettvinte poser dere vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toro langpanne, uten tvil! Bruker den ofte, og "alle" vil ha oppskriften :-)

Skrevet

Toro langpanne. Jeg er ikke begeistra for den type ferdig blandinger generelt, men synes den kaka og vaffelblandinga er super å ha med på hytta. Kunne nok lurt mange med at den var vanlig hjemmelaga, for den er faktisk god.

Skrevet

litt utenfor spm,men må si at møllerens sjokolademuffins er fantastisk god!!

den som følger med noen nonstop-liknende pynt med..

ungene her lager den støtt og stadig,og den ble jeg veldig positivt overasket over!

Skrevet

Flere meninger takk :)

Skrevet

møllerens langpanne

Skrevet

Hvorfor bruke pose når det er så lett og lage selv?

Posene er ikke gode, men til nød toro. :)

Skrevet

Noen flere med noen gode meninger???

Skrevet

Det må nå være noen flere som bruker disse posene?

Skrevet
Skrevet

Bruker bare Toro :o)

Skrevet

Mølleren sin er ok, men smaker litt pose-aktig, og har ikke så mye smak.

 

Toro sin har jeg fått servert en gang, og hadde ikke vertinnen sagt at det var pose-kake, så hadde jeg ikke gjennomskuet det :) Veldig god :)

Skrevet

Toro sin Brownie har fått terningkast 6 i test.

Man skal faktisk slite for å lage bedre selv.

Men kanskje ikke en så barnevennlig kake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...