Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Sånne lettvinte poser dere vet?
Mamma_til_smurfen Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Toro langpanne, uten tvil! Bruker den ofte, og "alle" vil ha oppskriften :-)
Sjefsmegga Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Toro langpanne. Jeg er ikke begeistra for den type ferdig blandinger generelt, men synes den kaka og vaffelblandinga er super å ha med på hytta. Kunne nok lurt mange med at den var vanlig hjemmelaga, for den er faktisk god.
snart mor til 3 Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 litt utenfor spm,men må si at møllerens sjokolademuffins er fantastisk god!! den som følger med noen nonstop-liknende pynt med.. ungene her lager den støtt og stadig,og den ble jeg veldig positivt overasket over!
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Hvorfor bruke pose når det er så lett og lage selv? Posene er ikke gode, men til nød toro.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2009 Noen flere med noen gode meninger???
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2009 Det må nå være noen flere som bruker disse posene?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 Mølleren sin er ok, men smaker litt pose-aktig, og har ikke så mye smak. Toro sin har jeg fått servert en gang, og hadde ikke vertinnen sagt at det var pose-kake, så hadde jeg ikke gjennomskuet det Veldig god
Candy girrrl Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Toro sin Brownie har fått terningkast 6 i test. Man skal faktisk slite for å lage bedre selv. Men kanskje ikke en så barnevennlig kake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå