Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. For 1 år siden fikk jeg diagnosen pcos etter innvendig ul på Lillehammer sykehus. Ble rekvisert enkel pergo (som ikke hjalp), deretter dobbel (som heller ikke hjalp). Et halvt år senere fikk jeg (jan i år) kontrolltime på fertilitetsseksjonen på St. Olavs. Der ble jeg med på en metformin studie (visste ikke om jeg fikk metformin el placebo) som jeg skulle delta i helt til nåværende sommer. I slutten av mai var jeg inne til ny kontrolltime og jeg fikk rekvisjon på Synarela og Gonal F. Etter en laaaang stimuleringsperiode (hadde mange egg, men de ble ikke store nok) fikk jeg endelig time til egguthenting i slutten av mai. Den var VOND! Men hva gjør man ikke ;) De tok ut 19 egg og befrukta 6 (som nå ligger og godgjør seg i fryseren) og satte inn igjen ett egg. Innsettingen ble gjort 6. juni og jeg tok en cb test 21. juni, 14 dager etter. Hadde forberedt meg på at den skulle bli negativ, men nei. Den var positiv! Tok en ny digital cb dagen etter og den viste GRAVID! Er nå 5+3 og alt går bra hittil. Hatt småblødninger i et par dager, men det kan være helt normalt. Skal på tidlig ul i uke 7. Grunnen til at jeg vil fortelle min historie er fordi dere ikke må gi dere. Jeg hadde kraftig pcos, men nå gryr det en liten spire inni meg. Ønsker dere masse lykke til! Stor klem fra Mari

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei!

Så flott da! Gratulerer så mye, ta godt vare på deg selv! Koselig at du vil del din historie med oss. Nyt sommeren og ha en riktig god ferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...