Gå til innhold

Er dette en spontan abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt på søndag, etter først å ha hatt en test som var veldig veldig svak positiv, og ble så glad.....

Men jeg liker å dobbeltsjekke ting, så jeg tok en ny test i dag tidlig. Den var negativ....

Og nå har jeg mensen-vondt i magen.... og beg.å blø litt.

Er dette da en SA????

Og hvordan vet jeg at jeg ikke må ha en utskrapning el.l.

????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, er på besøk fra 3. trimester.

Er du sikker på at du hadde positivt svar på den første testen? Så lenge du er gravid så skal alle tester vise positivt, og om du har en SA så tar det uansett litt tid før hormonene er ute av kroppen, tar ikke bare 3-4 dager før neste test er negativ...

Utskraping tror jeg ikke du trenger om dette er en SA, du er såpass tidlig på vei? Hvis du blør så er det jo kroppens måte å kvitte seg med fosteret på.

Dra til legen å få sjekket opp dette 100% sikkert, det er mye bedre enn å gruble hjemme. Jeg hadde blødninger tidlig i svangerskapet, men alt er bra her, så blødning er ikke ensbetydende med SA. Og mensenvondt har jeg enda :) Lykke til!

Skrevet

Jeg tok først en test som det var en veldig svak positiv stek på.... også tok jeg en cb digital som sa gravid....

Hadde forrige mens 02. juni så hvis jeg har vært gravid så skulle jeg vel være snart 5 uker på vei....

Tok test også en cb digital i dag (tre dager siden sist) og den sa ikke gravid....

Og nå blør jeg....

....ikke vet jeg....

Skrevet

Det samme skjedde meg i beg.av mai.. da hadde jeg ikke fått mensen igjen etter å ha mistet uke 5+0 i slutten av mars...

jeg fikk også gravid på cb digital og så etter 4 dager begynte jeg å blø.. han spesialisten jeg var hos da kalte det for en biokjemisk graviditet...

noe med at det ble laget akkurat nok hcg til å slå ut på test, men at det kanskje bare var et egg som var snertet borti eller noe.. skjønte det ikke helt selv.. og for meg føltes det ut som jeg hadde mistet for 3 gang i år.. mistet i uke 8+1 i januar...

men jeg har ei frisk datter fra før av.. og for en uke siden ca testet jeg positivt igjen..er ca 4+3 idag.. har vært og tatt hcgprøve idag og ble sykemeldt igår. Tar ingen sjanser denne gangen. Har begynt med akupunktur også:)

men uansett, ta deg en tur til legen og sjekk det ut! Eventuelt gå til en gynekolog med peiling!

Håper det ordner seg enten nå eller snart igjen!

klemmer fra

Skrevet

har vært hos legen, og det viser seg at jeg har hatt en SA

Kjenner at jeg blir litt lei meg, men er klar for å fortsette å prøve!

Håper det går bedre neste gang!

Takk for alle svar!

Skrevet

trøste klem...... :-(

Lykke til, og håper vi snart ser deg her inne igjen!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...