Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 En veldig forsinket GRATULERER MED DAGEN!!! Bedre sent enn aldri:-) Håper du hadde en fin bursdag og at planleggingen går på skinner, til den store dagen:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Gratulerer på etterskudd:-) Sånn går det når vi lar bursdagslisten synke nedover på siden:-)
Gjest Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Takker for det! Bursdagen var flott! Jeg var på jobb i Stvngr og feiret dagen med gode kollegaer og deilig sushi-middag på Tiramisu! Bryllups-planleggingen går på skinner den.. sånn er det når man er kontrollfrik - bare alle disse marerittene som er grusomme nå.. drømmer om at frisøren er teit, og maten smaker æsj og at pappaen min ikke møter i kirken til riktig tid.. så jeg må gå opp til alteret alene.. at brudekjolen min ikke passer, så jeg må bruke den hvite sommerkjolen min.. og mange rare drømmer som egentlig ikke har noe med virkeligheten å gjøre.. trøster meg med at jeg ikke drømmer at brudgommen stikker av da.. hi hi
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 He he he kjenner igjen marerittene ja:-) I kirken "vår" er det en veldig høy terskel, og jeg drømte hver natt at jeg snublet i den......skrekk og gru. Men dagen gikk som på skinner, gjestene stortrivdes, mat og vin var perfekt....... Og ingen av marerittene slo til:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå