Gå til innhold

Hva ga dere til bhg. ansatte når barnet slutter/starter skole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har skrevet et kort og tenget en tegning til hoved kontakten.

Ville dere gjort noe mer enn det? Hun har kun vært i bhg. 1 år, og begynner skole i Aug.

Hva er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke vi ville gjort noe i det hele tatt jeg...

er det vanlig mener du??

vet elevene pleier å spleise på en blomsterbukett til læreren på skolen ved hvert skoleår,men...hmm..

Skrevet

Han har siste dagen på liten avdeling på fredag og da hadde jeg tenkt at han skulle gi de som jobber der en klem.

En bedre ting kan ikke noen få :o)

Skrevet

Vi kjøpte nykvernet kaffi, to pakker te og en pose med appelsinsjokolade fra en lokal fabrikant. Fellesgave til alle de ansatte, med et kort.

Skrevet

Erteposen,

Har barnet ditt gått i bhg. flere år da eller?

har egentlig ikke lyst til og gi så mye. Er ikke all verdens 'happy' med de ansatte, men vi har en som må gå der et år til så vi vil ikke gjore noe motsatt av hva som er vanlig heller.

kanskje det kan være nok med en tegning og kort da.

Skrevet

Leste barnehage i farten jeg, men er jo samme opplegget, he he.

Skrevet

Vi gav en flaske Ringi eplesaft til hver, blomsteroppsats til styrer. Vi kjøpte også en gave til barnehagen to bøker. Hatt to barn i barnehagen, på hver sin avd, veldig fornøyd med alle ansatte og følte derfor det var hyggelig å kunne gi noe tilbake.

Skrevet

Nei du leste rett. Hun er ferdig i bhg. fredag, og starter skole i Aug.

Skrevet

Vi har gått i verdens beste barnehage (for oss da), siden småbarnsavdelingen, og har vært gjennom noen tunge perioder med en kreftsyk gutt som døde, og da ble vi veldig gode venner alle sammen. Så nå når han slutter, så inviterte vi alle de ansatte på avdelingen på middag hjemme hos oss. De var kjempeglade! Og vi fikk et kirsebærtre i gave av dem, slik at gutten alltid skulle huske dem. Gruer meg til siste barnehagedag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...