Dindagmamma? Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Stakkars sønnen min! Han var så uheldig i går kveld da ha stupte av sparkesykkelen sin og slo ut begge fortenna! Det er bare stumper igjen:o( Vi dro i all hast inn til Tannlegevakta i Oslo og de gjorde det de kunne for å redde nervene i tennene. Fikk noe god prognose på den ene tanna, men dårlig prognose på den andre! Noen som har opplevd det samme med sine barn og hva ble slutt resultatet? Gutten min er 10 år så dette er de nye tennene og de var sååå fine! Han gråt mer over utseende i går enn smerter....han syntes han så ut som drakula;o) Huff.....er spent på hvordan dette går framover! Han skal til skoletannlegen neste uke, så får vi ta det derfra.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå