mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Det er bare blodprøver, og skrive på det fødselsarket, levere en u-prøve og kanskje måle et Bt? Må ha med 2-åringen min, men en sitter jo ikke der inne i all evighet...
Mamma til tre søte små Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 var kun disse tingene jeg gjorde ja.. men noen har vel hatt GU og tatt celleprøve bla. dette gjorde ihvertfall jeg sist jeg var gravid.. da blir det litt verre å ha 2 åringen med Lykke til på kontroll, godt å være igang
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 hihi- litt verre da ja, da får jeg ha ny time evnt. Hadde ikke GU på første kontrollen sist, men hadde en annen lege da. Takk takk, lykke til du også!
Mamma til tre søte små Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 hørtes veldig smart ut, det fikser seg helt sikkert.. jeg hadde vært på ul før første legekontroll så jeg visste ikke om det var derfor jeg "slapp" gu. Tror som du sier at det også er ulikt fra lege til lege.. Hvor langt er du på vei forresten? kanskje vi sees igjen her inne
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2009 Åhhh så moro! Det er jo litt magisk Da håper jeg vi sees igjen på 2.trimester ) Du flytter vel over nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå