snart mor til 3 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 hehe..tror jeg må være den eneste i verden som elsker den sangen! synger med hver gang jeg hører den...hehe..me like..
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Har i grunnen aldri likt den i det hele tatt. Det eneste jeg digger med norges GP vinner er Frikar.
melkekua™ Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Han er flink til å spille fele, men der stopper det for meg hehe.
petite fleur Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Jepp, vi er to! :-) Skal kanskje på konsert i slutten av august, gleeeeeder meg!
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Jeg og liker sangen, så lenge jeg slipper å se han Holder med å høre den på radio og sånn
It's all about me Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Tror nok jeg aldri blir lei. Men jeg vil helst se den på tv. Er så kult med hele sullamitten rundt og all hopping og sprettinga, ha ha ha.
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Frikar e kanon å se på, men klarer ikke å se han synge ) Vet ikke hvorfor... Så Allsang på grensen, og ble irritert over at de ikke viste danserene mer hehe
snart mor til 3 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2009 liker hele pakken jeg og... men er sangen jeg liker best da...men liker å se alle sammen!
Dindagmamma? Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Jeg og synger med når jeg hører sangen:o) Blir ikke lei:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå