*tingeling* Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Har en veninne som fikk en gutt for noen dager siden, hun har en jente og en gutt fra før og har derfor mye babyklær fra før og også en del babyleker. Hva kan jeg da kjøpe? Skal bruke sånn ca 300 kr. :)
Mamma´n til lillemor Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Hva med en barne-cd eller barnebok?
liten gutt & spire Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Ting jeg fikk til første mann som jeg satte veldig pris på: * Gode kvalitets babyhåndklær med hette (selv om man arver, så er det fint med egene, hvis ungen har navn, kan få brodert på navn ?) * Sengetøy (foreldre kjøper jo gjerne, men det er utrolig hvor mye som går med) * Sett med reisestellunderlag, toalettmappe (veldig kjekt til stelle kremer, babytermometer, babyneglsaks et.c) og kluter * Beroligende musikk (til meg og babyen, klassisk - ungen ble helt rolig når han hørte på det) * Uro til seng eller vogn ..og man får gjerne ikke like mye til nummer to, tre et.c som man gjorde med første mann og foreldrene handler nok mer forsiktig, så det kan jo faktisk være at det er gøy med et par nye plagg/leker og :-)
Lykkekløver Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 De har salg på Lille Lam nå, noen super myke og skjønne tepper i merino ull til 299 kr. De selges for 600 kr i butikkene. Har gitt bort noen sånne med stor suksess før og har sikret meg et teppe selv nå til vesla som straks kommer. http://no.lillelam.com/default.pl?showPage=140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå