Gå til innhold

-k-82-


TusseMor07&09&14

Anbefalte innlegg

Ser du når neste graviditet finner sted? Og hvilket kjønn?

Prøver ikke enda, har en på 2 år og en på 10 uker, men ønsker en til om noen år.

 

Ser du hvordan det går økonomisk sett her i huset? Føler det ene etter det andre detter fra hverandre og går i stykker. Ikke så enkelt når jeg er student... Ser du noe angående studiene? (i permisjon nå)

 

Har så troen på dine spådommer, etter forrige gang:o) Du hadde jo fulltreffer!!! Imponert:o) Så da spør jeg igjen...

 

Jeg er født 041082

han er født 201277

 

Tusen takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Får helt prestasjonsangst,siden det klaffet sist:)

Du får ta det med en klype salt:)

Er det en el annen person rundt deg som ikke er helt ærlig/ som er litt "stygg" mot deg? En som sliter deg ut?

Får også opp en del negativ tenking. Du må slutte å fokusere på det negative,ting vil bli bedre.Ikke ta på deg for mye arbeid/oppgaver, bruk litt tid på ting å finn ut hva du vil.bruke litt tid på deg selv(sikkert ikke så lett med to små da,menmen) Er det en liten gutt du har? (ser på nicket ditt at du har gutter ja;))

Det som går igjen er meditasjon/å meditere. Nyt livet:)

tror kansje der kommer en gutt til,usikker når,kan være en av det du har jeg ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke få det:o)

 

Huff... det virker som om du leser meg relativt godt. Nesten litt ekkelt vettu.

 

Mannen min har nettopp vært uærlig og stygg mot meg. Løyet meg rett opp i ansiktet, og funnet på historier for å dekke over noe økonomisk. Han har IKKE gjort det for å være slem, men fordi han plutselig har begynt å slite med litt angst, og derfor har rotet det til bak ryggen min. men vi ordner nok det:o) Håper bare det går over snart! Vet ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe han. Blir veldig sliten av alt som er lovet gjort, men som ikke blir gjort uten en krangel, eller at jeg gjør det selv...