Gå til innhold

-k-82-


TusseMor07&09&14

Anbefalte innlegg

Ser du når neste graviditet finner sted? Og hvilket kjønn?

Prøver ikke enda, har en på 2 år og en på 10 uker, men ønsker en til om noen år.

 

Ser du hvordan det går økonomisk sett her i huset? Føler det ene etter det andre detter fra hverandre og går i stykker. Ikke så enkelt når jeg er student... Ser du noe angående studiene? (i permisjon nå)

 

Har så troen på dine spådommer, etter forrige gang:o) Du hadde jo fulltreffer!!! Imponert:o) Så da spør jeg igjen...

 

Jeg er født 041082

han er født 201277

 

Tusen takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Får helt prestasjonsangst,siden det klaffet sist:)

Du får ta det med en klype salt:)

Er det en el annen person rundt deg som ikke er helt ærlig/ som er litt "stygg" mot deg? En som sliter deg ut?

Får også opp en del negativ tenking. Du må slutte å fokusere på det negative,ting vil bli bedre.Ikke ta på deg for mye arbeid/oppgaver, bruk litt tid på ting å finn ut hva du vil.bruke litt tid på deg selv(sikkert ikke så lett med to små da,menmen) Er det en liten gutt du har? (ser på nicket ditt at du har gutter ja;))

Det som går igjen er meditasjon/å meditere. Nyt livet:)

tror kansje der kommer en gutt til,usikker når,kan være en av det du har jeg ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke få det:o)

 

Huff... det virker som om du leser meg relativt godt. Nesten litt ekkelt vettu.

 

Mannen min har nettopp vært uærlig og stygg mot meg. Løyet meg rett opp i ansiktet, og funnet på historier for å dekke over noe økonomisk. Han har IKKE gjort det for å være slem, men fordi han plutselig har begynt å slite med litt angst, og derfor har rotet det til bak ryggen min. men vi ordner nok det:o) Håper bare det går over snart! Vet ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe han. Blir veldig sliten av alt som er lovet gjort, men som ikke blir gjort uten en krangel, eller at jeg gjør det selv...

 

Negativ tenking er vel, dessverre, blitt en del av min hverdag nå. Biler faller fra hverandre, huset må ordnes, vannlekasjer, sopp osv ;o) føler det bare kommer nye ting hele tiden. Men så var det flere som mente at vi har "besøk" av noen energikrevende og ødeleggende ånder her, og at det er derfor alt krasjer her, både psykisk og praktisk. Så fredag får vi "ghostbusters" på besøk;o) Håper det hjelper!

 

Mye av det negative går, som du også er inne på, at jeg ALDRI er alene, eller kan gjøre noe for meg selv! Å gå på do alene er luksus. Jeg skal ikke klage, for det er en del av pakka, men jeg må inrømme at en kveld ute med jentene ikke hadde gjort noe, eller en hel natt søvn, for den saks skyld... hihi... misforstå ikke, jeg vile adri byttet bort livet mitt, men setter nok litt for høye krav til hvor mye jeg skal gi av meg selv generelt sett, og føler derfor aldri at jeg strekker til.

 

Jeg har to gutter vettu:o) Har lyst på en til om noen år. (4-5 år) Håpet kanskje på ei tulle da vettu;o) men en gutt til hadde også vært stas!

 

Ser du om jeg blir ferdig utdannet jordmor da? går studiene bra?

 

Ellers er jeg egentlig en positiv sjel, som kanskje er litt nedfor siden alt ser ut til å krasje for oss her... men jeg får holde hodet opp, og fokusere på det gode og være positiv. Det er i motbakke det går oppover:o))))

 

Tusen takk for titten! Du virker skremmende treffsikker:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre at det stemmer da:)

Trist å lese at det er mannen din som har såret deg, Men husk han elsker deg for den du er:)

Du er redd for at du ikke skal klare å gjennomføre. Tror det vil ta litt tid, å du må ha tro på du klarer det, Ha venner rundt deg som støtter deg/hjelper deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet det. Han er nok verdens beste mann:o) Så vi kommer igjennom dette...

 

Det blir spennende å se angående studier... har egentlig god tro på at det skal gå:o)

 

Tusen takk! ha en deilig kveld!

Nå skal jeg ut å male huset... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du "ser" litt selv...

Ser du hva som skjuler seg i magen min?? 300482?termin 23-1-2010

 

Er så nyskjerrig...blir ikke enig med meg selv,skifter hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... litt, men vil ikke si at jeg god. Gjør det for moro, og har egentlig sluttet å spå fordi jeg ble redd for å skuffe folk.

 

Jeg får opp gutt på deg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...