Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 Noen som har lyst til å finne på noe? Jeg er i Oslo (ifb. med jobb) har med datteren min og i dag kjeder vi oss maks da været ikke var helt på min side til noe av det jeg skulle.. (jobber med foto) : p hehe.. noen som vil gå en tur eller noe? Finne en lekeplass eller whatever? Må aktivisere datteren min litt nå, for jeg har nemlig gått fra å være bare dum til sjeeempedum når jeg har sitter og jobbet litt for mye Hun er drøye 2 år.
Gemini7 Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Jeg sitter på jobb (og burde vært mer effektiv..) og jentene mine ferierer hos besteforeldrene, så dessverre ikke meg. Men hadde jeg hatt fri med unger kunne jeg nok blitt med:)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Jeg er født og oppvokst i Oslo, men bor for tiden i Halden der jeg studerer. Men jeg og jenta mi er på ferie i Oslo. Om 1 år så flytter vi tilbake. Gud som jeg gleder meg hehe
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Jeg bor i Oslo og har en gutt på 4 og ei jente på 3 1/2 uke... Er jo da for tiden hjemme på dagtid og trenger jo da å aktivisere guttepjokken... ;-) Sender deg pm med mail-adressa mi så kan vi snakkes på msn, hvis du har! ;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 Nei, det går ikke å sende deg pm... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå