Gå til innhold

HVOR på magen kjenner dere spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21+5 nå og har kjent små spark nå en to ukers tid. Men kjenner det bare "nede" på magen? Skulle jo tro at babyen har så god plass der inne nå at hun kan boltre seg rundt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er uke 20 i dag. Jeg har kjent spark et par uker, og kjenner dem også bare der nede.. Ofte kjennes det ut som den sparker i urinblæra, det er litt ekkelt.. Den kommer vel lengre opp og sparker mere der etter hvert. :)

Skrevet

Jeg kjenner det mest nede i trusekanten, men jeg har morkaken foran så det er normalt.. Har også begynt å sparke litt rundt omkring.. :)

Skrevet

hei.

jeg er 21+3 og har kjent både spark og store bevegelser siden uke 16(har i tillegg morkaka forran..) og jeg er overrasket over hvor langt opp han sparker det meste er i høyde med navelen og utover på begge sidene:) men har ikke noe tydelig mage enda så det er sikkert litt trangt..

blir nesten bilsyk og kvalm når han snur seg rundt og virkelig presser baken utover.. får helt skjev mage:p ganske rart i grunn:)

Skrevet

Hei.

kjenner det bare nederst på høyre side, ved trusekanten. Er 20+1 i dag og har vel kjent d bare ett par dager utenpå. syns d er så koselig å kjenne, merker mest om kvelden jeg eller hvis jeg slapper av på dagen.

Skrevet

Er 15+0 i dag og har kjent det ett par uker :)

Jeg kjenner sparkene opp mot navelen, og kjenner godt hvis h*n snur seg også :)

Skrevet

Jeg er i uke 27, og kjenner for tiden mest spark midt på magen, og fortsatt ned mot urinblæra. Så det kjennes ut som om jeg skal tisse heeele tiden...

Skrevet

hello. Eg er no i uke 26+2 og kjenner lille Noah overalt! av og til kjenner jeg han sparker/slår to steder samtidig (regner med det er med bena og armer)

Skrevet

18+6 i dag, førstegangs gravid. kjenner spark på venstre side og midt på magen under navle og i urinblæra eller noe. og så kan e sjå sommeganger og kjenne at den lille ligg på høgresida, å da kjenne e oftest spark på venstresida.

Skrevet

jeg er snart 21 uker på vei, har kjennt spark siden jeg var 15-16 uker på vei. Kjenner det stort sett nede, men begynner å kjenne det rundt omkring nå. Kjenner av og til noe helt opp ved innsiden og toppen av hoften (der hvor livmoren min slutter nå)

Skrevet

Jeg er i uke 26 å jeg kjenner det alle veier, hun sparker å snur seg å styrer noe veldig. Kjenner veldig godt når hun flytter på seg, nesten ubehagelig til tider. hehe.

Er kjempe gøy når det bare blit mer å mer liv da :)

Skrevet

hei, er 17 uker på vei nå. Har kjent tydelig spark i ca to uker tenker jeg kjenner det i hele nedre del av magen. under navelen. Sprket mest på venstre side i starten men nå er det like mye rett under navelen, høyere side som venstre. Deilig, hærlig og bare helt fantastisk! Var hos jordmor i dag og hun kjente spara itenpå magen godt. :) Morro!!

Skrevet

Til og begynne med var det mest ved trusekanten, så flytta han seg oppover. Er nå 26+4 og nå synes jeg at han har gått litt nedover igjen. Det er bevegelser overalt altså, men mest nederst på magen.

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Over hele magen. Tilogmed ute i sidene, og i ribbena :-) Uke 25+2.

Skrevet

Begynte å kjenne spark rundt uke 18. Da kjente jeg det stort sett nede i magen, altså under navelen. men livmoren er jo ikke så høyt oppe i magen heller på den tiden, så det er ikke så rart.

Nå er jeg 27 uker på vei og har de siste ukene kjent at sparkene har kommet lenger opp (rører ikke ribbeina ennå). Sparker mye i sidene og nede ved blæra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...