Gå til innhold

Jente viste seg å være gutt på 3D UL


Trocomare

Anbefalte innlegg

Her har jeg gått i over 3 måneder og pratet og nanvgitt ungen som jente. Det var litt av en overraskelse å være på ultralyd i går og få høre at det var en gutt istedet. Ut med de rosa gardinene! :-) Heldigvis er jeg ikke så glad i rosa, så det var det eneste veldig "jentete" jeg hadde kjøpt. Er sååå glad jeg tok denne ultralyden. Tenk om vi ikke hadde funnet det ut før fødselen! Har jo hørt om de som har opplevd det ved fødsel. Det må være veldig rart.

Legen sa han var stor, 1,4 alt og jeg er i 28 uke i dag. Så en stor klump! Mulig jeg må kutte ned litt på godteriet? hehe..

Men dette er kanskje et lite tips til dere som vil vite kjønnet, og har fått høre det er en jente.. Ta en ultralyd til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på ul nr 2 i dag i uke 28+0 og fikk bekreftet jente, men tenkte masse på om hva hvis det viser seg ikevel å være gutt? Må være veldig rart altså, selv om det ikke spiller noe rolle. Har kjøpt vogn som kan brukes til gutt også, men hadde kanskje valgt litt anderledes dersom jeg visste at det var gutt. Dette er også en av grunnene til at vi holder navn hemmelig foreløpig.

 

Virker ikke som det var traumatisk for deg, men tenk for noen kunne det nesten vært det. Tenk hadde du hatt tre gutter og fått vite at nr fire var jente og så var det ikke det...

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for sent å sjekke kjønnet i uke 32? Jeg fikk beskjed om at det så ut til at vi får jente, men sitter med en følelse at det ikke stemmer. Er ike mulig å få ul før den ordinære pga ferie osv. Og jeg har begynnt å få litt jenteklær av familie, og hadde hvert veldig greit å vite det sikkert før fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er for sent, men babyen kan ligge på en måte som gjør at man ikke får sett det, men det kan den gjøre nesten uansett når man foretar ultralydundersøkelse. Ikke alle som får vite det i uke 18 heller.

Og selv om man får vite kjønnet i uke 32 har jeg hørt om folk som har opplevd at det også kan vise seg å være feil når babyen kommer ut. Kan aldri være 100 % sikker.

 

Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å være sikker på kjønnet før det kommer ut, selv om jeg har fått bekreftet jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, så sprøtt ! Sa de på den ordinære at dette var en jente med 100% sikkerhet da ? Eller brukte de ikke de ordene ? Jeg var jo på ultralyd (ordinær) og var så og si sikker på at dette er en gutt, samboer også hehe (ikke for at det betyr noe). Alt har bare vært så annerledes denne gangen, jeg ser tom. annerledes ut i trynet etc. Har hatt tre drømmer om at dette er en gutt, men det er kanskje ønsketenkning iom. at jeg har en jente fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at jeg ikke vil vite kjønnet før den store dagen er her. Jeg tror jeg hadde innstilt meg så mye på at det ble det kjønnet de sier på ultralyden, og blitt superoveraska når det motsatte kom ut.

Uansett har jo ikke kjønnet noe å si... om det blir gutt eller jente spiller ingen roll.Det går fint an og forberede seg selv om man ikke vet kjønnet,så er det jo litt ekstra spennende... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...