Gå til innhold

Hvordan finne det magiske undertøyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry, dette handler ikke om sex, eller hvordan pirre kjæresten..

Jeg ser ut som en potetsekk, buksene jeg har passer utmerket i baken, men magen henger over øverste knappen.. Jo, jeg skjønner at kanskje modellen ikke passer helt meg, men etter litt for mange grillben så langt i sommer er det ikke tvil... potetsekken her er blitt litt større. Så med kjeften full av melkesjokolade-non-stop ble jeg sittende å se på FEM i går kveld og han der Tim Gunns stilguide.. Wow! Tenkte jeg.. at klær kan gjøre så mye??? (Må bare nevne at jeg har ikke for vane å spise så mye melkesjokolade non-stop altså..ikke på en tirsdag i allfall..) Han snakket om at undertøyet er det viktigste plagget for å se bra ut.. Men hvor finner man dette da? HM og Cubus har jo ingen som gidder å hjelpe når jeg har gått meg totalt vill i undertøysavdelingen.. for å være helt ærlig frister det ikke å spørre hun 18 år gamle jenta som ser så smekker ut... Og hvorfor selger ingen truser som jeg kan pakke magen inn i? Små hipsters er dessverre ikke noe for meg, eller ikke string.. Er det noen som virkelig liker å gå med de? All ære sier jeg bare..

Nei, gi meg stramme gode "bestemor" truser som holder valkene i hevrtfall litt mer samlet.. BH'er vil jeg ikke snakke om en gang.. Jeg går faktisk med ammeBH 'ene mine enda jeg sluttet å amme for over ett år siden.. Jeg vet.. jeg trenger hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til en skikkelig undertøysbutikk :) Det er litt dyrt, men virkelig verdt det. Der blir du målt, og de hjelper deg å finne riktig type undertøy.

Skrevet

Sier bare en ting jeg, CHANGE, fantastisk undertøysbutikk, med ansatte som KAN jobben sin, jeg har alltid brukt b-cup, etter litt eksperthjelp der bruker jeg nå d, ikke for at jeg har store pupper, tvert om, men som de sioer 80% bruker feil størrelse, gikk ned 2 størrelser i livvidde og opp 2 størrelser i cup, plutselig har JEG skikkelig kløft, jeg som aldri har hatt noe særlig, og mye mere behagelig og alt.

Og av trueser, harn oen skikkelig bra boxer-hold in truser derfra, blei jo brått avhengig av å handle der, hehe..Har også en som ser ut som sykkelshorts, men som går langt oppover magen, det er hold in delux, bruker jeg under kjoler og sånt.. den var litt dyr, 400, men alt det andre syns jeg er heeelt greie priser på når jeg endelig har funnet noe som både passerog skjuler og løfter og hodler inne...

de har absolutt alle størrelser, opp til j-cup eller noe..

CHANGE!!! http://www.change.com/

Skrevet

Tusen takk for tips!!

Nå skal denne potetsekken bli en vakker pære... skal jammen koste på meg bh er, truser og hold-in så det holder... hehe!

Klem til dere alle og ha en fortreffelig dag!!

Skrevet

driver på å mote meg opp til å besøke dem til høsten...huff...men som hun over sier..jeg syntes ikke det er SÅ fristende å skulle oppsøke de små jentene i str 34/36 for å finne ut hvilket undertøy JEG skal gå i...

*grøsse*

Skrevet

Vet du, jeg tok mot til meg og gikk inn til den superblonde 20 år gamle sylfiden med store pupper som stod bak disken og ba om hjelp og vet du hva? Hun var kjempeflink, søt og hyggelig og ikke skummel i det hele tatt!! Fikk kjempegod service og masse fint undertøy som passer!!! Kanskje det er noe med "man skal ikke skue hunden på hårene" likevel...? ;-)

Skrevet

kommer fra deg som kaller henne en hund?? haha....

jeg har også tenkt meg innom nå til høsten å få litt hjelp..trenger virkelig nytt undertøy!! men vil heller investerie i "rett" undertøy enn mere som passer sånn bobbob..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...