Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Føler jeg spiser så mye om dagen..er vi flere?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Spiser havregryn med melk..ikke akkurat spennende, hehe. Blir mer sulten utover dagen enn akkurat på morgen jeg da.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Har ikke noe matlyst om dagen..men fikk trykket i meg en brødskive med kaviar. En liten sjokoladebit når jeg ryddet bort tallerkenen.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Hehe, laget hjemmelaget pizza i går, og trykte vel i meg 3-4 biter til frokost... VELDIG god matlyst for tida! (Men pleier å spise litt sunnere enn pizza, da...)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 I dag spiste jeg to grove skiver med syltetøy og brunost med ett glass melk til. 2 møllers tran og 2 b-vitamtab.med folat
Sjarmi Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Jeg spiser havregryn med melk til frokost hverdag:-) Det er godt og metter bra. Tar Omega 3 og multivitamin også:-)
skorpionfruen Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Jeg spiser enten to brødskiver eller havregryn med melk og jordbærsyltetøy. I dag ble det havregryn, metter og er lettvindt.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 2 skiver med baconpostei og majones, en fersken til dessert.
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 2 skiver med leverpostei og agurk med 2 glass vann til (tørst for tiden). Spiser lite for tiden, har ikke orket mat i varmen.
MillaCamilla Skrevet 8. juli 2009 #12 Skrevet 8. juli 2009 Hei Jeg føler også jeg spiser mye enkelte dager, andre dager spiser jeg mindre, varierer etter formen. Frokost idag inntas i dette øyeblikk (fri). Smoothie, rundstykke og ramlösa. Varier hva jeg spiser, som regel litt brødskive og litt frokostblanding.
Tigerpote Skrevet 8. juli 2009 #13 Skrevet 8. juli 2009 Hei. Før var jeg ikke så sulten hverken til frokost eller lunch, men det er jeg nå. Jeg spiste en skål med Solfrokost og Cultura naturell, og en brødskive med naturell smøreost og en skive okserull. Vann til drikke. Masse vann, døgnet rundt! Skal nå spise lunch, noe som som regel blir 2 brødskiver og to knekkebrød, vann og te.
*Mammalykke* Skrevet 8. juli 2009 #14 Skrevet 8. juli 2009 Hei! I dag har jeg vært flink! I går kveld lagde jeg masse salat som jeg har stående i kjøleskapet. Lagde meg en deilig sunn wrap til frokost, salat, skinke og litt ost inni. Deilig! Så gikk jeg på trening. Trente masse! Kom hjem og gikk på fjellet med hunden. Nå har jeg tatt meg en deilig dusj og spist salat til lunsj. (Flaks dette spørsmålet ikke kom opp i går, da hadde det vært et annet svar!)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #16 Skrevet 8. juli 2009 Ei lita bøtta Ben&Jerry's Ice cream og to cola light. Spiste all bran med youghurt etterpå hvis det hjelper;-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #17 Skrevet 8. juli 2009 Har ikke spist enda... Tar med glede imot forslag!
Countess Skrevet 8. juli 2009 #18 Skrevet 8. juli 2009 Spiste hjemmelaga brød fra mamma men hvitost og kaviar tidlig i morges.. Nå er det til for lunch, men aner ikke hva det blir. Kansje man skal koke seg noen egg? Tror det var en god ide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå