Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Fant ut i går at en vaksine bare varer i maks 10 år!!! Jeg har aldri revaksinert meg, har aldri hørt om noen rundt meg heller, med untak av folk som reiser til fjerne himmelstørk. Burde en ikke få en påminnelse av legen sin eller noe? Hvor høy er egentlig da den reelle vaksinedekkningen? Og jeg som har vært nervøs når de uvaksinerte nabobarna har vært over på lekebesøk...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har heller ikke vaksinert meg, men jeg har jo alle vaksinene fra barneskolen. Tror de varer litt lengre en 10 år, viss ikke så er jo nesten alle som uvaksinerte å regne. Hmm ble usikker jeg nå. Noen som har peiling på dette, uten om dere antivaksine-fanatikere?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har faktisk vært å vaksinert meg i dag.. Altså "revaksinert" meg :-) Jeg er 22 år og fikk et tips om at jeg burde gjøre det nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå