Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe dette til å ha i ferien, og på hytta ellers i året.

Hvilket har dere - og er det bra/dårlig ?

 

Tenker på hastighet og dekning. På hytta er det dekning med både telenor og netcom.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd sånn kveld og helg abonnement fra begge selskaper, er vel kanskje lavest hastighet-i alle fall det billigste de har å tilby... JEg syns begge var treige. Og med netcom faller man av nett flere ganger hver dag jeg sitter her-det skjedde mye mer sjeldent med telenor. Så jeg var mest fornøyd med telenor...

Skrevet

Ok, det er Telenor som nok er mest aktuell i utgangspunktet.

 

 

Skrevet

Jeg har ice sitt ukesabonnement. Bruker det på hytta. Er fornøyd med dekning og hastighet. Har WLAN slik at flere kan være på nette samtidig. Du kan betale en fast sum i mnd eller pr uke. Uke løper fra mandag 00:00 til søndag 24:00. Synes det er praktisk å betale bare pr uke, da blir det 4 uker om sommeren og ellers ett par uker utenom når vi er på hytta.

 

Se www.ice.no

Skrevet

Har telenor i en overgangsperiode.... drit missfornøyd. Ble lovet relativt god hastighet. Virker dårlig, sjelden og ofte aldri.... BLÆH!

Men bedre enn ikke noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...