Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Jeg er sykemeldt nå på 3 mnd,og jeg lurer på om jobben betaler ut fastlønnen min,og og nav betaler ut det jeg skal ha ekstra.Slikt som jeg har jobbet opp når jeg har jobbet ekstravakter. Eller vil jeg få alt fra nav? For i såfall,sliter jeg litt for jeg er vant til å få lønn den 12. og sykepengene fra nav fikk jeg den 24, Hmm,alt man skal sitte å fundere på på natta:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Sykepengene kommer vel to ganger i mnd. alt etter når sykemeld. blir levert. Har aldri hørt at nav og arb. giver deler på å betale. Jeg har selv vært sykemeldt endel og har jobbet på provisjon. Da har vi tatt snittlønn og nav har betalt ut hele summen. Ikke at du ble så mye klokere, men sånn kan det gå når man har lyst til å svare:-))
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 Så kanskje jeg får en utbetaling til?For de sykepengene ble utbetalt den 24.07.og egentlig skal jeg ha lønning nå den 12. Bare lurer på om jeg må vente helt til slutten av mnd igjen,for det blir i såfall vanskelig...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Hvor lenge fikk du sykemelding for da? Jeg fikk hver 14. dag til å begynne med, og fikk derfor utbet. hver 14. dag, etter hvert fikk jeg hver 4. uke. Men hvis det du har fått utbetalt virker litt lite i forhold til det du normalt skal ha, får du nok en utbet. til.
megogdetretrolla Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Det skal stå på "sykepengeslippen" du fikk fra nav for hvilken periode du har fått utbetalt sykepenger. Det er sannsyneligvis nav som utbetaler alt til deg, og de har beregnet hvor mye du skal ha i sykepenger ut fra arbeidsgivers opplysninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå