Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Jeg venter en jente i September. Har så smått begynt å tenke på navn, og det jeg liker best er uheldigvis favorittnavnet til bestevenninnen min også, som IKKE er gravid (var hun som "ga" meg ideen). Hva gjør jeg? Glemme det eller spørre om det er greit? Har en mistanke om at hvis jeg gjør det sistnevnte, så kan det være hun sier at det er greit, selvom det kanskje ikke er det. Føler meg bitch, men kan jo være hun aldri får brukt det selv..
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Spør henne du,selv ville jeg ikke hatt noe i mot det,spesielt om det er en sjans for at hun ikke kommet til å få en jente selv.Kanskje du kan buke et dobbelnavn for å bryte opp litt:) Selv har jeg to kusiner som fikk hver sin datter med få mnd mellomrom,begge disse kusinene hadde bestemt seg for samme navn.De er like gode venner i dag,og de er slik at de er venner og har det samme sosiale vennene. Så det kan godt gå an an å velge samme navn i vennegjengen:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 jeg hadde også en venninne som hadde reservert et jentenavn,som jeg hadde så lyst til å kalle jenta mi,men valgte et annet navn.da venninna mi fikk 2 jenter ganske tett,fikk ingen av jentene det reserverte navnet.snakk med venninna di,om det er ok at du bruker det navnet hun hadde tenkt på.,det er jo ikke sikkert at hun får jente noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå