KennethM Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Samboeren min og jeg har prøvd i over 6 mnd nå uten resultat. Det var idag gått 1 dag over mens og vi besluttet å ta en test for moro skyld.. Og hva får vi se? 1 stk blått kryss! Vi blir jo selvfølgelig litt satt ut, men bestemmer oss for å kjøpe en test til.. en annen type denne gangen. Går en tur med hundene og kommer hjem for å ta testen.. Den står å blinker på et timeglass 3 min ca og viser til slutt "Gravid"! Vi ser på hverandre og smiler fra øre til øre Jeg vil ikke ta helt av før vi har vært hos lege osv, men de sier jo at disse testene er ganske sikre, og vi tok jo 2 stk med samme resultat. Iallefall sitter jeg her i nattetimene nå med en utrolig god følelse inni meg.. Håper de er så sikre som de sier de er... Tenk det.. jeg skal bli pappa!!! Bare måtte få det ut! :)
Lillemor&Gutta Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Gratulerer så mye =). Er en utrolig spende tid dere går i mot nå. Lykke til på ferden =)
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Åååååh!!! Gratulerer så mye!!! Får litt flash back her. Vi prøvde i over et år vi. Når den satt ble vi helt satt ut. trodde ikke det var sant. Nå sitter jeg med en liten baby kul på magen og har en vilter sprellende baby i magen. Skal ha i desember. Er heeeelt uvirkelig. Du skal vite at du får en fantastisk tid. (selv om de tre første månedene kan være en stor utfordring for mange) nyt og kos dere. Lykke til og tror ved normal graviditet (ingen sykdommer å ta hennsyn til eller andre faktorer) er første time hos lege/ jordmor rundt uke 8. Kan jo ringe legen din og høre hvilke prosedyrer de har. Store klemmer
KennethM Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 Tusen takk for det Får bare håpe at testene er så sikre som folk sier nå da.. Men 3 tester og alle sier positiv... da er det vel egentlig ikke noe å tenke på. Vanskelig å holde dette skjult i 3 mnd som man egentlig bør med tanke på ting som kan gå galt osv... Satse på at alt går i skjønneste orden
MammaMø med to små Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Gratulerer så masse:) Jeg fikk beskjed av legen min da jeg testet positiv at de hjemmetestene var like sikre som hos legen i de fleste tilfeller:) men godt å få det bekreftet av en utenforstående som lege så det er like greit å gå dit:) vi planla ikke,men ble like glade da vi så vi skulle ha baby:)<3 er 16+1 i dag<3 igjen,gratulerer! Moro det der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå