Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Selv med kondom. All den tiden vi har vært sammen har han alltid brukt kondom(greit nok),selv da jeg hadde p-plaster..Om han er så "syndig" å miste kontrollen og komme inni meg (i kondomet),spretter han opp og ut på badet..Og de uhellene har bare skjedd 2 ganger i hele vårt forhold Tror dette er noe han har jobbet seg opp mot på en måte,før han traff meg.Han er livredd for å lage barn,samtidig så vil vi ha barn med tiden,og det hadde ikke vært noen krise om det skjedde nå. Jeg har spurt han om hvordan han hadde reagert om det skulle nå sitte en spire ved et uhell nå,og da sier han at det hadde vært helt greit for han. Jeg skjønner meg bare ikke på han...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 *frustrert* Vil ha en mann som mister kontrollen av og til,for da betyr det at han ikke klarer å kontrollere seg sammen med meg,syns det er sexy:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Opp på toppen igjen,for dette plager meg,har prøvd å snakke med han,men akkurat der velger han å ikke høre på meg.Tror han har en slags fysisk og psykisk sperre,og jeg vil gjerne rive ned de hindrene han har satt seg for seg selv..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 kanskje han har noe han ikke vil si til deg? eller kanskje han bare har angst for sykdommer.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Det beroliger ham ikke at din holdning er: "det hadde ikke vært noen krise om det skjedde nå". Han kjenner sikkert noen som har fått barn på tross av kondom.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Dette er ikke min holdning alene,men noe begge tenker. Han kan godt begynne uten kondom,men når det nærmer seg,da er det på med den.Så sykdommer tenker han ikke på.VI har snakket om det,han kjenner ingen som er blitt gravid med kondom,men han vet at de kan sprekke. Uansett,så går dette for langt,føler dette kan umulig være vanlig..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Han vil nok egentlig ikke ha barn. Ihvertfall ikke nå
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Hvis han begynner uten kondom, men setter det på før det går for han kan du jo fint bli gravid.. Vi hadde litt samme tanke som dere, ville gjerne ha et barn til, men ikke riktig enda. Så mannen lot det aldri gå inne i meg, men begynte ofte litt uten kondom, og vips var jeg gravid gitt! Det kommer jo noen svømmere i "smøringen" som kommer ut av penis lenge før det går for dem, og de svømmerene kan fint finne frem til egget de. Det ble under to år mellom våre, og vi hadde egentlig tenkt oss nærmere 3 års mellomrom, men som sagt ingen krise Høres ut som mannen din har litt panikkfølelse rundt det å få barn, selv om ha egentlig ønsker seg det også. Du må nok bare gi han tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå