Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Har skikkelig puppefobi. Jeg synes ingen pupper er fine. Hvis det er noen som soler seg toppløs på stranda blir jeg helt kvalm. Jeg hater mine egne pupper også. Sånn har jeg vært bestandig. Er det bare meg?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Har ikke fobi mot pupper, men TÆR!!! HATER samboern min sine. USJ!!! Og datteren vår har arvet de skeive tærne, uten hår da
Countess Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Synes faktisk pupper kan være kjempe fine. Alle pupper er jo forskjellige, men jeg synes mange er fine å se på jeg
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Det er ikke bare deg. Jeg synes pupper er stygt.. eller ikke alle pupper. Ikke de runde, spretne, håndfulle med små brystvorter. Men ellers synes jeg pupper er stygt og det inkluderer mine. Ikke bare er det stygt, men det er ekkelt å kjenne at jeg har dem. Jeg takler ikke å gå uten BH, jeg klarer ikke en gang å sove uten BH, for det kjenner jeg puppene ekstra godt. Jeg viser heller musa fremfor puppene mine. Nei, pupper er bare ekkelt egentlig. Men skjønner at de er der for en grunn.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Syns pupper er fint jeg:-)Selv om ikke alle er modellvakre,så er det noe med de:-)
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Pupper er digg! Særlig de som henger og slenger og har utallige bruksområder.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Har det ikke sånn med pupper. Men negler og hender har jeg det litt sånn med. Har til gode å se noen med fine negler. Hater negler.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 Pupper er nydelig Jeg er stolt av formene mine, selv om de ikke ligner på de som er i skitne blader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå